خبرگزاری کار ایران

افزایش 20 درصدی اعتبارات اجرای پروژه فاضلاب شهری كاشان

مدیرعامل شركت آب و فاضلاب شهرستان كاشان ازپیگیری افزایش 20 درصدی اعتبارات جهت اجرا و تكمیل پروژه فاضلاب شهری كاشان خبر داد.

ایلنا - كاشان: مدیرعامل شركت آب و فاضلاب شهرستان كاشان از پیگیری افزایش 20 درصدی اعتبارات جهت اجرا و تكمیل پروژه فاضلاب شهری كاشان خبر داد.

« ابوالفضل صدرائیه » در گفتگو با خبرنگار ایلنا در كاشان با اعلام این خبر با اشاره به اینكه اجرای پروژه فاضلاب درشهرستان كاشان به عنوان یكی از پروژه‌های نمونه و پایلوت دربین شهرهای كشور های اسلامی بنا بر تاكیدات بانك توسعه اسلامی است، گفت: جهت ادامه و تكمیل این پروژه در آینده نزدیك تا سقف 20 درصد نیاز به اعتبارات می باشد.

وی با اشاره به اینكه به منظور افزایش 20 درصدی این اعتبارات پیگیریهای لازم از طریق شركت مهندسی آبفای كشور و وزارت نیرو درحال انجام است، گفت: با افزایش 20 درصد اعتبارات میزان تسهیلات بانک توسعه اسلامی از مبلغ 59 میلیون یورو معادل 856 میلیارد ریال اختصاص یافته برای اجرای 330 کیلومتر خطوط اصلی و فرعی فاضلاب و یک مدول از تصفیه خانه برای جمعیتی بالغ بر یكصد هزار نفر به 70 میلیون یورو افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل شركت آب و فاضلاب شهرستان كاشان پیگیریهای سایر مسئولین شهرستان كاشان بویژه پیگیری مستمر عباسعلی منصوری نماینده مردم شهرستانهای كاشان و آران و بیدگل در مجلس در تسریع و اختصاص بودجه لازم پروژه فاضلاب كاشان را حائز اهمیت دانست و گفت: با توجه به اینكه اجرای فاضلاب شهری در كل شهرستان كاشان انجام می شود لیكن بنا به شرایط معابر و بافت شهری كه درمناطق فرسوده این شهر حاكم است در حال حاضر اجرای این پروژه در مناطق توسعه یافته شهر كاشان درحال انجام است.

صدرائیه با بیان اینكه اجرای فاضلاب شهری درمناطق فرسوده كاشان نیز در سالهای آتی انجام خواهد شد، گفت: اجرای پروژه فاضلاب در كاشان با توجه به پیچیده بودن، مشكلات و هزینه بسیار بالایی كه درحین اجرا بوجود می آید نیاز به همراهی و همكاری كلیه شهروندان این شهر دارد تا بتوانیم انشاء الله با یاری خداوند متعال، پیگیری سایر مسئولان و صعه صدر مردم شریف و مومن كاشان با موفقیت این پروژه را به اتمام برسانیم.

پروژه تصفیه خانه فاضلاب كاشان با توجه به كویری بودن منطقه، محدودیت منابع آبی، مخلوط شدن این منابع با آب شور دریاچه نمك با توجه به افت سطح آبهای زیر زمینی، جلوگیری از آلودگی منابع تامین آب موجود با چاه‌های جذبی و جلوگیری از پساب حاصل از فاضلاب در بخش های كشاورزی و صنعت اجرای این پروژه در شهرستان كاشان از هرنظر ضروری و حائز اهمیت است.

هرچند مشكلاتی دراجرای این پروژه درحال حاضر برای شهروندان كاشانی بوجود آورده است ولی همكاری و تحمل این همه مشكلات بوسیله مردم شریف و صبور كاشان باعث ثمر بخشی و رضایتمندی آنها از این پروژه بسیار عظیم در آینده خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز