خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان:

برخی مسئولان از به کار بردن واژه شادی و نشاط واهمه دارند

کد خبر : ۱۸۷۹۴

اجرای برنامه هایی مثل مشاعره اگر در جایی مانند پل خواجو به صورت یک برنامه رسمی برگزار شود طرفداران زیادی خواهد داشت.

اصفهان – ایلنا: استاندار اصفهان با تاکید بر این که بر خلاف تصور برخی افراد، نشاط اجتماعی به معنای فساد نیست و باید این موضوع را باید از اذهان عموم خارج کنیم، گفت: ابتذال شادی کش است و متاسفانه شادی و نشاط در جامعه به گونه ای القا شده است که برخی از مسئولان با مطرح شدن نشاط اجتماعی نگران می شوند و از به کار بردن واژه شادی و نشاط واهمه دارند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، علیرضا ذاکر اصفهانی درباره نشاط اجتماعی در استان افزود: برنامه های شاد نه تنها ضد فرهنگ نیست بلکه متناسب با فرهنگ بدوی ماست و باید به شکل درست برای مردم معرفی و اجرا شود.

وی تدوین برنامه های شاد که بتواند فضای زندگی مناسب را برای مردم ایجاد کند را به معنای رواج ابتذال ندانست و افزود: متاسفانه شادی و نشاط در جامعه به گونه ای القا شده است که برخی از مسئولین با مطرح شدن نشاط اجتماعی نگران می شوند و از به کار بردن واژه شادی و نشاط واهمه دارند، به همین دلیل عده ای با مطرح شدن آن مخالفت کرده و ممانعت به عمل می آورند.

ذاکر اصفهانی با اشاره به وجود محافل ادبی زیادی در اصفهان گفت: اجرای برنامه هایی مثل مشاعره اگر در جایی مانند پل خواجو به صورت یک برنامه رسمی برگزار شود طرفداران زیادی خواهد داشت.

وی با بیان این که شعر ریشه در فرهنگ ما دارد، یادآور شد: فرهنگ ما دینی است و این موضوع باعث اعتلای فرهنگ خواهد شد.

استاندار اصفهان از مردم خواست منتظر ایجاد نشاط توسط دستگاه ها نمانند و ادامه داد: تشکل ها و مراکز مردم نهاد با وجود فضاها و بسترهای مناسبی که در استان وجود دارد، می توانند با پرداختن به برنامه هایی مثل نقالی که از گذشته وجود داشته است در این راستا گام بردارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز