خبرگزاری کار ایران

جلسه شورای فرهنگی پایانه‌های استان اصفهان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۷۳

اداره کل حمل و نقل وپایانه های استان اصفهان یکی از دستگاه های فعال در زمینه نماز و امر به معروف و نهی از منکر و ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی است.

 اصفهان-ایلنا: در جلسه‌ای که با حضور حجت الاسلام و المسلمین زنگنه دبیر شورای فرهنگی و مسئــول ستاد اقامه نماز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، آقای جباری اصل مدیر کل امور اداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، آقای بیگدلی مشاور این سازمان در امور ایثارگران و امام جماعت، مدیر کل، معاون اداری مالی، روسای ادارات، دبیر اقامه نماز و مسئول امور بانــوان اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان برگزار شد عملکرد این اداره کل در زمینه فرهنگی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در ابتدا شمعانیان مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان این اداره کل را یکی از دستگاههای فعال در زمینه نماز و امر به معروف و نهی از منکر و ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی در استان عنوان کرد و گفت: با توجه به اقدامات مطلوب و قابل توجه این اداره کل در زمینه اقامه و تجهیز و تعمیر مساجد و نمازخانه‌های اداره کل و برگزاری دوره‌های آموزش در امر نماز در سال ۹۰-۸۹ موفق به احراز رتبه اول از بین دستگاه اجرایی استان شد.

وی در ادامه اشاره به ۳۱ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در حال بهره برداری در استان کرد و گفت: از آنجایی که نمازخانه یکی از زیر ساخت‌های مهم خدمات بین راهی می‌باشد این مجتمع‌ها دارای نمازخانه‌های نسبتاً مطلوب می‌باشد که مسافران محترم در طول جاده بدون هیچگونه مشکلی در ادای فریضه نماز از آن‌ها استفاده می‌كنند.

در ادامه دبیر شورای اقامه نماز این اداره کل اشاره به فعالیت‌های مربوط به امر نماز و از اقدامات در زمینه شاخص‌های اصلی و فرعی اقامه نماز که توسط ستاد اقامه نماز کشـــور ابلاغ گردیــده،همچنین احکام، عقاید، مسابقات کتابخوانی، امور فرهنگی سخن به میان آورد و دیگر اعضاء جلسه نیز گزارشی از عملکرد اداره کل در خصوص عفاف و حجاب، امر به معروف و نهی از منکـــر، برنامه‌های فرهنگی درون سازمانی و برون سازمانی و ترغیب و تشویق برای توقف رانندگان اتوبوسهای بین شهری برای ادای فریضه نماز و برگزاری مسابقات فرهنگی و درج آداب سفر در بروشورهای نوروزی پرداختند.

در این نشست دبیر شورای فرهنگی و مسئول اقامه نماز سازمان راهداری و حمل و نقــل جاده‌ای با مطلوب توصیف کردن اقدامات اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان در زمینه شورای فرهنگی گزارشات و برنامه‌های اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان را‌‌ همان اهداف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای عنوان کرد که به نحو بسیار مطلوبی در استان اصفهان توسط این اداره کل در حال انجام است.

حجت الاسلام و المسلمین زنگنه در پایان صحبت‌های خود تشکیل شورای فرهنگی در این اداره کل و ارائه گزارشی با ارسال صورتجلسات و مستندات به دبیر شورای فرهنگی و مسئـول اقامه نماز را متذکر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز