خبرگزاری کار ایران

بررسی مشکلات شهر زیر ذره بین امام جمعه برزک

امام جمعه برزک در بازدید یک روزه خود از برخی صنایع تولیدی و پروژه های عمرانی شهرداری از نزدیک مشکلات آنها را بررسی كرد.

ایلنا - كاشان: امام جمعه برزک در بازدید یک روزه خود از برخی صنایع تولیدی و پروژه های عمرانی شهرداری از نزدیک مشکلات آنها را بررسی نمود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در كاشان امام جمعه برزک به همراه بخشدار، سرپرست شهرداری، فرماندهی نیروی انتظامی، رئیس  شورای اسلامی شهر و مسول صنف گلاب و عرقیات برزک پس از بازدید جاده تفریحی توریستی سعدآباد و بلوار ورودی شهر از تعدادی از کارگاههای گلابگیری سنتی و کارخانه های صنعتی شهر برزک بازدید نمودند.

امام جمعه برزک در بازدید از این پروژه‌ها از نزدیک نسبت به بررسی مسائل و مشکلات آنها خواستار تلاش بیشتر مسئولان در رفع آنها شد.

حجت الاسلام حلاجی مفرد پس از جمع بندی این بازدیدها گفت: مشکل کمبود سوخت کارگاههای گلابگیری حاشیه شهر در جاده تفریحی توریستی سعداباد و عدم گاز رسانی به این مناطق و درخواست کارخانه های تولیدی شهرک صنایع غذایی واقع در بلوار ورودی مبنی بر تسریع در عملیات گازرسانی و اختصاص آب شرب به این واحدها را از جمله مهمترین مشکلات این بازدید برشمرد و گفت مقرر گردید مسوولین شهر با پیگیریهای لازم در رفع این مشکلات اقدام و اهتمام بیشتری داشته باشند.

امام جمعه برزک در بازدید پروژه بلوار ورودی شهر نیز در تماس با معاون مدیر کل راه و ترابر ی استان خواستار تسریع در آسفالت بلوار ورودی شهر شد.

حلاجی مفرد در پایان ضمن تشکر از سرمایه گذاران در این بخش گفت پس از بررسی دیگر مشکلات شهر در صورت عدم رفع مشکل شخصا به اداره های مربوطه مراجعه و پی گیر رفع مشکل آنها خواهم شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز