خبرگزاری کار ایران

رقابت4500 هنرآموز اصفهانی در دومین آزمون ادواری فنی حرفه ای

نتایج دومین آزمون ادواری همسان کشوری، از دهم شهریورماه و از طریق سایت http: //advari. irantvto. ir اعلام می‌شود.

اصفهان - ایلنا: مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان از برگزاری دومین آزمون ادواری همسان کشوری، برای چهار هزار و ۵۰۰ هنرآموز زن و مرد، در رشته‌های مختلف خدماتی، فنی، رایانه، هنری، گردشگری و.... خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، محمد علی زارع با اشاره به برگزاری این آزمون در روز جمعه سوم شهریور ماه، گفت: آزمون‌های ادواری همسان، در چهار مرحله در طول سال ۱۳۹۱ برگزار می‌شود و نخستین مرحله این آزمون‌ها در خردادماه برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این مرحله از آزمون تعداد ۴ هزار و ۵۰۰ متقاضی در ۱۷ حوزه از جمله شهرهای اصفهان، مبارکه، شهرضا، نایین، کاشان، نجف آباد، شاهین شهر و... شرکت کردند که از این تعداد ۵۵۶ نفر خواهر و ۱۷۹۹ نفر برادر در شهر اصفهان بوده‌اند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان زمان اعلام نتیجه آزمون را از دهم شهریورماه به بعد و از طریق سایت http: //advari. irantvto. ir اعلام کرد و گفت: قبول شدگان باید از هجدم شهریورماه تا بیست و یکم شهریورماه سال جاری، با در دست داشتن مدارک اعلام شده در دفترچه‌های ثبت نام به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان خود مراجعه و تکمیل پرونده نمایند و در صورت عدم مراجعه نمره قبولی متقاضی کن لم یکن بوده و از ادامه آزمون جلوگیری می‌شود.

وی تاکید کرد: برگزاری آزمون‌های عملی برای قبول شدگان این دوره در شهر اصفهان طبق برنامه اعلام شده از سوم مهرماه سال جاری به بعد انجام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز