خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۱۰:

تغییر الگوی مصرف نان اصفهان از سنتی به حجیم، ضروری است

مردم همیشه نظر یک پزشک را بیش از صنعتگران می‌پذیرند، بنابراین از رویداد‌هایی مانند نمایشگاه، می‌توان برای ارایه دلایل علمی و ترغیب مردم به استفاده بیشتر از نان‌های صنعتی استفاده کرد.

اصفهان – ایلنا: رییس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۱۰ کشور، صنعتی شدن نانوایی‌ها و فرهنگ سازی استفاده بیشتر مردم از نان‌های حجیم و صنعتی به جای سنتی را ضروری دانست.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، محراب اسکندری در جلسه‌ای با مدیران و کار‌شناسان شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان از برگزاری هفتمین نمایشگاه تخصصی مواد اولیه، تجهیزات و ماشین آلات صنعت نان، شیرینی، شکلات و نوشیدنی که ۴ تا ۷ آبان ماه در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان و همزمان با دهمین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی و خدمات وابسته برپا می‌شود، حمایت کرد و گفت: نماینده شرکت غله به عنوان عضو ثابت ستاد این نمایشگاه در جلسات مربوطه حضور خواهد داشت.

وی با اشاره به نقش پررنگ نمایشگاه‌ها در این فرهنگ سازی و تقویت رویکرد صنعتی شدن نانوایی‌ها گفت: این نمایشگاه به عنوان رخدادی مهم و ملی در این صنعت می‌تواند رویکرد صنعتی شدن نانوایی‌ها و توجیه مردم نسبت به بالا‌تر بودن ارزش غذایی نان‌های حجیم نسبت به نان‌های سنتی را سرعت بخشد.

وی تأکید وزارت بهداشت و درمان و همچنین دانشگاه علوم پزشکی را نیز استفاده از ظرفیت همایش‌ها و سمینارهای علمی، نمایشگاه‌ها و سایر رویداد‌ها برای پیشبرد این رویکرد دانست و خاطرنشان کرد: مردم همیشه نظر یک پزشک را بیش از یک صنعتگر می‌پذیرند، بنابراین از این رویداد‌ها می‌توان در جهت ارایه دلایل علمی و ترغیب مردم به استفاده بیشتر از نان‌های صنعتی استفاده کرد.

وی همچنین لزوم همکاری دانشگاه‌ها و ایجاد فضای علمی- آموزشی در این نمایشگاه از طریق برگزاری کارگاه‌ها و سمینارهای آموزشی برای بازدیدکنندگان متخصص را مورد تأکید قرار داد و افزود: با توجه به رقابت موجود میان کارخانجات آردسازی، حضور مجموعه‌ها و کارخانجات داخل و خارج استان در این نمایشگاه برای آنان مفید خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز