خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری كاشان:

اصلاحات در جامعه بدون عملیاتی کردن امربه معروف ممكن نیست

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۱۷

وجود عرق دینی، مذهبی و فعالیت مردمی در شهرستان كاشان باعث شده كه مشكلات چندانی در راستای احیای امر به معروف و نهی از منكر نداشته باشیم.

ایلنا – كاشان: معاون سیاسی امنیتی فرمانداری كاشان گفت: اگر قراراست در جامعه اصلاحات انجام شود باید امر به معروف و نهی از منكر عملیاتی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در كاشان « محمد رضوان نژاد » معاونت ادارات و كارخانجات ستای احیای امربه معروف و نهی از منكر كاشان در نشست خبری كه با حضور معاون استاندار و فرماندار و اصحاب رسانه و خبرنگاران كاشان در محل سالن كنفرانس فرمانداری این شهرستان برگزارشده بود در گفتگو با خبرنگاران، ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم گفت: معاونت ادارات و كارخانجات ستای احیای امر به معروف ونهی از منكر كاشان دارای 78 شورا است كه از ابتدای سالجاری تاكنون 152 جلسه و 635 مصوبه داشته است.

وی با بیان اینكه مدیریت مراكز دانشگاه علوم پزشكی كاشان 24 شورای امربه معروف و نهی از منكر با بیش از 128 نفر عضو بیشترین اعضا و فعالیت ها را نسبت به دیگر مدیریت های ادارات دارد گفت: شورای معاونین امربه معروف كاشان طی 8 ماه گذشته تاكنون 48 مصوبه داشته است كه تنها معاونت ادارات این شورا در شش ماهه اول سالجاری 774 مورد تذكر لسانی داده است.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری كاشان همچنین از تشكیل 8 جلسه با حضور نخبگان در اطاق فكر شورای معاونین و كارخانجات ستاد احیای امرب ه معوف كاشان خبرداد و گفت: با توجه به اینكه اصحاب رسانه و خبرنگاران این شهرستان پوشش خبری خوبی را قبل از هفته احیا ی امربه معروف داشته اند درجلسات آتی این اطاق فكر یكی از خبرنگاران به نمایندگی از اصحاب رسانه حضور خواهند داشت.

رضوان نژاد با اشاره به اینكه وجود عرق دینی، مذهبی و فعالیت مردمی در شهرستان كاشان باعث شده كه مشكلات چندانی در راستای احیای امربه معروف و نهی از منكر نداشته باشیم گفت: با این حال با توجه به هجمه های دشمنان وظیفه داریم در ابعاد سیاسی، اقتصادی، اخلاقی،دینی و اجتماعی فعالیت بیشتری نماییم.

معاونت ادارات و كارخانجات ستای احیای امربه معروف و نهی از منكر كاشان با بیان اینكه دشمنان اعتقادات دینی مردم را به صورت شاخص در هیئت های مذهبی به قصد به انحراف كشیدن عاشورا خدشه دار نموده اند  گفت: هر چند فضای معنوی، دینی و اخلاقی شهرستان كاشان در مقایسه با سایر شهرهای كشور متعادل تر است ولی اگرهسته های امر به معروف و نهی از منكر فعال نباشند ممكن است آلودگی بیشتری در این جهت اتفاق بیافتد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز