خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم كاشان و آران و بیدگل از بیمارستان مرخص شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۴۹

مسئول تیم پزشكی نماینده مردم كاشان و آران و بیدگل در بیمارستان میلاد كاشان گفت: خوشبختانه آزمایشاتی كه از قلب نماینده مردم شهرستانهای كاشان و آران و بیدگل به عمل آمده منفی بوده و در حال حاضر هیچ مشكل خاصی از نظر قلبی ندارد.

ایلنا – كاشان: مسئول تیم پزشكی نماینده مردم شهرستانهای كاشان و آران و بیدگل در بیمارستان میلاد كاشان گفت:  آزمایشاتی كه از قلب نماینده مردم شهرستانهای كاشان و آران و بیدگل به عمل آمده منفی بوده و در حال حاضر هیچ مشكل خاصی از نظر قلبی ندارد.

الهیار گلابچی متخصص قلب و عروق بیمارستان میلاد كاشان  در گفتگو  با خبرنگار ایلنا در كاشان از رضایت بخش بودن وضعیت عمومی عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی خبرداد و گفت: عفونت های كلیوی وی با آنتی بیوتیك كنترل شده است.

شایان ذكر است كه « عباسعلی منصوری آرانی » نماینده مردم شهرستانهای كاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی به علت ناراحتی قلبی و عفونت كلیه ها ساعت 22 جمعه سوم آذر ماه سالجاری در قسمت  مراقبت های ویژه آی سیو  بیمارستان میلاد كاشان بستری شده بود كه صبح یك شنبه پنجم آذرماه با توجه به بهبودی ایشان  به داخل بخش انتقال یافت و بعد از ظهر  همان روز از بیمارستان مرخص شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز