خبرگزاری کار ایران

نماینده مباركه:

توسعه فولاد مبارکه برای ایجاد اشتغال و افزایش تولید ضروری است

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۹۶

در یکی دو سال آینده، ظرفیت فولاد مبارکه از ۷/۷ میلیون تن به ۱۲ میلیون تن افزایش خواهد یافت که همگی این توسعه‌ها نیازمند زیرساخت‌های لازم خواهد بود.

اصفهان – ایلنا: نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تولید بیشتر و اشتغال‌زایی از اهداف بزرگ کشور به شمار می‌آید، گفت: توسعه‌های کمی و کیفی در حوزه صنعت فولاد لازم و ضروری است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، دکتر دکترعلی ایرانپور در جریان بازدید از شرکت فولاد مبارکه یادآور شد: باتوجه به اینکه امسال، سال تولیدملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده و از طرفی تحریم‌هایی از سوی کشورهای غربی و آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته، شرکت فولاد مبارکه در راستای تحقق شعار امسال بخوبی گام برداشته و با افزایش تولید و اجرای طرحهای توسعه نشان داده است که هیچکدام از تهدیدهای دشمنان در روند فعالیت‌های این صنعت تأثیرگذار نبوده و تلاشگران فولاد مبارکه توانسته‌اند با تلاش مضاعف و همت خود روز به روز افزایش تولید داشته باشند.

وی با توجه به بازدید خود از طرحهای توسعه فولاد مبارکه، پیش بینی کرد: در یکی دو سال آینده، ظرفیت فولاد مبارکه از ۷/۷ میلیون تن به ۱۲ میلیون تن افزایش خواهد یافت که همگی این توسعه‌ها نیازمند زیرساخت‌های لازم خواهد بود.

نماینده مبارکه خواستار پی گیری مسئولان و بخصوص نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای رفع مشکلات صنعت فولاد در بخش تأمین آب موردنیاز و مواداولیه شد و ادامه داد: تلاش خواهیم کرد با دعوت از کمیسیونهای اقتصادی و صنایع مجلس و نمایندگان محترم و بازدید آن‌ها از دستاوردهای فولاد مبارکه اصفهان، در راستای رفع این مشکلات بیش تلاش کنیم چرا که فولاد مبارکه اصفهان یک صنعت ملی و مایه افتخار برای کشور است و نمایندگان مجلس نیز بایستی در ثبت این افتخارات خود را سهیم بدانند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز