خبرگزاری کار ایران

کوچ اجباری ۱۸۰ خانوار؛

حکم تخلیه روستای «کلوسه» فریدون‌شهر صادر شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۶۰

روستای کلوسه، ۱۸۰ خانوار را در خود جای داده است که در نخستین لحظات رخداد رانش زمین ۴۱ خانوار این روستا که در خط اول خطر بودند، خانه‌های خود را تخلیه و در مدارس و مساجد اسکان داده شدند.

اصفهان - ایلنا: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان از تخلیه کامل روستای «کلوسه» در روزهای آتی خبر داد و گفت: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته توسط کار‌شناسان، این روستا نقطه‌ای خطرپذیر بوده که دیگر قابلیت اسکان را نداشته و مردم برای زندگی باید به محیط امن دیگری نقل مکان کنند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، حیدرعلی خانبازی با اشاره به رانش زمین در اوایل هفته به دلیل افزایش حجم بارندگی‌ها، افزود: براساس آخرین تصمیمات گرفته شده توسط مسوولان، روستای «کلوسه» به صورت کامل تخیله و مردم برای اسکان به محیط امن دیگری انتقال داده می‌شوند.

وی رانش زمین را یک خطری بالقوه دانست که تمام ساکنان روستا را هم چنان تهدید می‌کند، تصریح کرد: روستای کلوسه، ۱۸۰ خانوار را در خود جای داده است که در نخستین لحظات رخداد رانش زمین ۴۱ خانوار این روستا که در خط اول خطر بودند، خانه‌های خود را تخلیه و در مدارس و مساجد اسکان داده شدند.

به گفته معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان در حال حاضر مسوولان در حال بررسی شیوه صحیح تخلیه و اعلام آن به مردم روستای «کلوسه» هستند و برای اسکان موقت مردم این روستا در نقطه‌ای دیگر نیز با حضور سایر مسوولان استان برنامه ریزی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز