خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان:

طرح ضربتی مبارزه با سارقان خشن توسط پلیس آگاهی استان اصفهان اجرا می‌شود

کد خبر : ۲۴۴۹۱

به منظور افزایش ضریب حساس امنیت مردم استان طرح ضربتی شناسای و دستگیری مجرمان سرقت‌های خشن در مرکز استان و ۱۰ شهرستان دیگر به اجرا در می‌‌اید.

اصفهان - ایلنا: رییس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: به منظور افزایش ضریب حساس امنیت مردم استان طرح ضربتی شناسای و دستگیری مجرمان سرقت‌های خشن در مرکز استان و ۱۰ شهرستان دیگر به اجرا در می‌‌آید.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ حسین حسین‌زاده در گفنگو با این پایگاه اضهار داشت: در پی اعلام گزارش‌های از وقوع تعدادی از سرقت‌های توام با خشونت و آزار و اذیت از آنجا که اینگونه سرقت‌ها موجب نا‌امنی در جامعه شده و احساس امنیت مردم را پایین می‌آورند به همین جهت پلیس آگاهی استان طرح جامع و ضربتی برای مبارزه با این مجرمان را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه این طرح در آینده نزدیک اجرا و نتایج حاصله آن از طریق رسانه‌ها به اطلاع عموم خواهد رسید گفت: در این طرح کاراگاهان با عملیات‌های ویژه و ضربتی و افزایش گشت‌های نا‌محسوس خود در نقاط جرم زا و با نگاه تیز بین خود مجرمین سرقت‌های خشن، سرقتهای توام با آزار و اذیت، کیف قاپی و سرقت‌های بعنف را دستگیر و تحویل مراجع قضایی خواهند داد.

 سرهنگ حسین‌زاده با بیان اینکه هماهنگی برای اجرای این طرح با دستگاه قضای استان صورت گرفته اظهار داشت: طرح مذکور طی عملیات‌های ویژه و غافلگیرانه در مرکز استان و ۱۰شهرستان دیگر اجرا می‌شود. رییس پلیس آگاهی استان در پایان افزود: امید است با انجام این گونه طرح‌ها و تلاش مضاعف ماموران جامعه برای مجرمان نا‌امن شده و امنیت و آرمش مطلوب نصیب مردم مومن، شهید پرور ولایی استان شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز