خبرگزاری کار ایران

كارشناس گزینش آموزش و پرورش كاشان:

پرونده متقاضیان ورود به آموزش و پرورش مناطق شمال استان اصفهان بررسی شد

کد خبر : ۳۲۰۸۶

كارشناس مسوول گزینش مدیریت آموزش و پرورش كاشان گفت: یك هزار و 150 پرونده از متقاضیان ورود به آموزش و پرورش مناطق شمال استان اصفهان در این كارشناسی بررسی شده است

ایلنا - كاشان: كارشناس مسوول گزینش مدیریت آموزش و پرورش كاشان گفت: یك هزار و 150 پرونده از متقاضیان ورود به آموزش و پرورش مناطق شمال استان اصفهان در این كارشناسی بررسی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در كاشان "جواد متقی نژاد" در آستانه روز گزینش افزود: هدف آموزش و پرورش تربیت نسلی مطابق با معیارهای علمی و ارزشی است و صلاحیت نیروی انسانی در این بخش، جمع تعهد و تخصص است.

به گفته وی، كاركنان هر سازمان، سرمایه بلندمدت محسوب می شوند كه تایید صداقت افراد قبل از تصدی موقعیت شغلی آنها یك ضرورت است و باید وجدان کاری آنها، قبل ازاستخدام مورد تحقیق و بررسی قرار گیرد.

وی اظهار داشت: در گزینش قبل از استخدام، باید علاوه بر سلامت اخلاقی، فرهنگ سازمانی را برای كاركنان روشن ساخته و انگیزه اصلی آنان را برای پیوستن به سازمان، جویا شویم.

وی تصریح كرد: كارشناسی گزینش مدیریت آموزش و پرورش كاشان، بیش از 500 پرونده استخدام نیروهای حق التدریس، قردادی، سرباز معلم، استخدام آزمایشی و مدارس غیر دولتی را مورد بررسی قرار داده است.

وی، انجام تحقیق و بررسی پرونده بیش از 260 نفر از داوطلبان ورود به دانشگاه فرهنگیان را از دیگر فعالیت های انجام شده درسال جاری عنوان كرد كه به هسته گزینش استان اصفهان ارسال شده است.

وی بااشاره به انجام مصاحبه نیروهای مناطق شمال استان اصفهان در كاشان گفت: بررسی 390 مصاحبه گزینش كاركنان مناطق آران و بیدگل، نطنز و امامزاده از دیگر فعالیت های كارشناس گزینش آموزش و پرورش كاشان است.

15 دی ماه به مناسبت صدور فرمان تاریخی امام خمینی در امر گزینش به نام روز گزینش نامگذاری شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز