خبرگزاری کار ایران

در حاشیه‌های سفر یک روزه نیکزاد به اصفهان صورت گرفت؛

اعتراض مالکان به نبود امکانات در مسکن مهر شهر مجلسی

asdasd
کد خبر : ۳۳۳۲۶

تمام کارمندان شهر جدید مجلسی موظفند در مدت ۱۰ روز در محل کار خود مستقر شوند، در غیر این صورت به اصفهان بازگرداننده خواهند شد.

اصفهان – ایلنا: گروهی از اهالی شهر جدید مجلسی اصفهان، با آوردن ظرفی از آب لوله‌کشی رسوب دار و غیر بهداشتی واحدهای مسکونی، برای وزیر راه و شهرسازی، به نبود امکانات در مسکن مهر اعتراض کردند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، در حاشیه مراسم افتتاح و بهره‌برداری از ‌هزار و ۷۵۰ واحد مسکن مهر در شهر جدید مجلسی گروهی از اهالی با تجمع در اطراف وزیر راه و شهرسازی از نبود فاضلاب و آب بهداشتی و سالم گله کردند و با نشان دادند ظرفی از از آب لوله‌کشی واحدهای مسکونی، رسوب‌دار بودن و سنگینی آب غیربهداشتی را به وزیر نشان دادند.

آن‌ها با اشاره به ابتلای بسیاری سکنه شهر به بیماری‌های روده‌ای به دلیل آشامیدن آب شرب آلوده، خواستار رسیدگی هرچه سریع‌تر برای رفع این مشکل شدند.

همچنین اهالی شهر جدید مجلسی از نبود مرکز بهداشتی و درمانی مجهز به پزشکان متخصص در این منطقه گلایه‌و اعلام کردند برای درمان بیماران خود حتی به صورت جزیی باید مسافتی طولانی تا شهرستان مبارکه طی کنند.

وزیر راه و شهرسازی نیز هنگام خروج از در جلسه‌ای که برای رسیدگی به مشکلات اهالی شهر جدید مجلسی در شرکت عمران مجلسی برگزار شد از اختصاص اعتبار ۳۸۰ میلیون تومانی برای رفع مشکل آلودگی و تامین آب شرب شهر جدید مجلسی خبر داد.

علی نیکزاد تمامی کارمندان شهر جدید مجلسی را نیز موظف کرد در مدت ۱۰ روز در محل کار خود مستقر شوند، در غیر این صورت به اصفهان بازگرداننده خواهند شد.

وی همچنین از اختصاص ۲ دستگاه اتوبوس به حمل و نقل شهر جدید مجلسی برای رفاه حال سکنه این منطقه خبر داد و موافقت کرد که شهرداری در این شهر احداث شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز