خبرگزاری کار ایران

دانشگاه کاشان در مسابقات دانشجویی توپ بولینگ بتنی کشور سوم شد

کد خبر : ۳۳۵۲۴

مدیر گروه مهندسی عمران دانشگاه کاشان گفت: تیم مهندسی عمران دانشگاه کاشان به مقام سوم مسابقات دانشجویی توپ بولینگ بتنی (FRC) دست یافت.

ایلنا - كاشان: مدیر گروه مهندسی عمران دانشگاه کاشان گفت: تیم مهندسی عمران دانشگاه کاشان به مقام سوم مسابقات دانشجویی توپ بولینگ بتنی (FRC) دست یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان «محمود اکبری» در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر  افزود: این مسابقات همزمان با پانزدهمین همایش سالیانه کنفرانس بتن و زلزله در روزهای پنجم و ششم دی ماه سال جاری در دانشگاه تربیت مدرس و تحت نظارت موسسه بین المللی بتن (ACI)، شاخه ایران، برگزار شد.

وی اظهار داشت: این تیم فعالیت خود را از اوائل مهرماه سال جاری و تحت سرپرستی دکتر حسن استادحسین آغاز کرد.

وی اعضای این تیم را مهران سلطانی، علی عباسی، مهدی مهدوی زاده و محمد ثابت راسخ از دانشجویان کارشناسی مهندسی عمران ورودی 1389ذکر کرد.

دکتر اکبری، با اشاره به اینکه، این برای اولین بار است که یک تیم دانشجویی از رشته مهندسی عمران در مسابقات کشوری شرکت کرده است ابراز امیدواری کرد: تا در سالهای آینده شاهد موفقیت های بیشتر دانشجویان در این عرصه ها باشیم.

لازم به ذکر است که تیمی دیگر از دانشجویان مهندسی عمران این دانشگاه خود را برای مسابقات پل ماکارونی آماده می کند

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز