خبرگزاری کار ایران

عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، رمز شكست توطئه های دشمنان اسلام است

asdasd
کد خبر : ۳۳۹۸۴

عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی و به ویژه بین جوانان رمز شكست تمام توطئه و نقش های دشمنان نظام اسلامی است.

ایلنا - آران و بیدگل: عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جمع عزاداران اربعین سید الشهدا (ع) در آستان مقدس حضرت محمدهلال بن علی (ع)  اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی و به ویژه بین جوانان رمز شكست تمام توطئه و نقش های دشمنان نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل «عباسعلی منصوری آرانی» با تاكید بر اینكه اربعین امام حسین(ع) تنها خاطره‌ نام سیدالشهدا (ع) نیست، بلكه توجه و بصیرت افزایی فرهنگ حسینی و دین نبوی است خاطر نشان كرد: پاسداشت اربعین حسینی در واقع پاسداشت همه آزاد مردانی‌ است كه در راستای توسعه و گسترش دین از هیچ تلاشی دریغ نكردند و بهترین سرمایه های خود را در راه اسلام و نگه داشتن سیره نبوی به كار بستند.

نماینده مردم شهرستان های كاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از حضور پرشور مردم در تجمع بزرگ هیئات مذهبی در حرم محمد هلال بن علی(ع) این شهرستان گفت: شور و عشق مردم این دیار به خاندان اهل بیت(ع) در طول تاریخ و عزاداری سنتی این منطقه همواره زبانزد خاص و عام است.

منصوری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برگزاری رزمایش دفاعی ولایت 91 تصریح كرد: نیروهای مسلح با الگو قرار دادن روحیه تبعیت از ولایت فقیه، ایثار و شهادت طلبی موجب اقتدار نظام اسلامی در عرصه بین المللی شدند.

رییس سابق دانشگاه بین المللی دافوس تاكید كرد: در رزمایش ولایت 91 تاكتیك های نوین طراحی شده توسط جوانان متعهد و متخصص نیروی دریایی ارتش به نمایش در آمده است.

تیمسار منصوری افزود: اجرای این رزمایش نشان می دهد نظام اسلامی ایران در اوج اقتدار توانایی مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن را دارد و از هیچ تهدیدی نمی هراسد.

عضو هیئت رئیسه فراكسیون كارگری مجلس شورای اسلامی  اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با اتكا به نیروی دریایی قادر است از منافع و منابع كشور در دریاهای آزاد دفاع كند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز