خبرگزاری کار ایران

مسئول بافت پروژه فرش دستباف عتبات عالیات در كاشان:

نفیس‌ترین فرش دستباف برای عتبات عالیات در حال بافت است

asdasd
کد خبر : ۳۶۹۱۰

مسئول بافت پروژه فرش دستباف عتبات عالیات در شهرستان كاشان از بافت 8 هزارمترمربع از نفیس ترین و با كیفیت ترین فرش دستباف شهرستان كاشان با هزینه ای بالغ بر 17 میلیارد تومان دراین شهرستان خبر داد.

ایلنا – كاشان: مسئول بافت پروژه  فرش دستباف عتبات عالیات در شهرستان كاشان از بافت 8 هزارمترمربع از نفیس ترین و با كیفیت ترین فرش دستباف شهرستان كاشان با هزینه ای بالغ بر 17 میلیارد تومان دراین شهرستان خبرداد.

« جواد علیزاده » در گفتگو  با خبرنگار ا یلنا در كاشان با اعلام این خبرگفت: حدود هشت هزارمترمربع از نفیس ترین فرش دستباف كاشان با رنگ گیاهی، زمینه ابریشم و بهترین طراحی برای كلیه زیارتگاههای عتبات عالیات در كشور عراق بوسیله بیش از 1500 كارگر ماهر فرش دستباف در ده مكان از شهرستان كاشان درحال بافت است.

وی با بیان اینكه با بافت این فرش های نفیس فرش دستباف كاشان مجددا جایگاه اصلی خود را با كمك مردم و صاحب نظران در دنیا بدست خواهد آورد تصریح كرد: برای بافت فرش های نفیس درحال بافت بیش از 17 میلیارد تومان هزینه پیش بینی شده كه كل مبلغ ذكر شده بوسیله خیرین این شهرستان پرداخت می شود.

مسئول بافت پروژه  فرش دستباف عتبات عالیات در شهرستان كاشان خاطرنشان كرد: تاكنون هركارشناس خبره ای كه برای بازدید از این فرش های دستباف به این شهرستان مراجعه كرده، اذعان كره اند كه این فرش ها از نفیس ترین و با كیفیت ترین فرش طراحی شده در دنیا است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز