خبرگزاری کار ایران

معاون اداری مالی شهرداری کاشان:

استراتژی شهرداری كاشان تکمیل پروژه های نیمه تمام است

asdasd
کد خبر : ۳۷۰۵۸

مهم ترین استراتژی بودجه سال آینده شهرداری كاشان تکمیل پروژه های نیمه تمام دراین شهر است.

ایلنا - كاشان: معاون اداری مالی شهرداری کاشان گفت: مهم ترین استراتژی بودجه سال آینده  شهرداری كاشان تکمیل پروژه های نیمه تمام  دراین شهر است.

« مهدی مجدالاشرافی» در گفتگو با خبرنگا رایلنا در كاشان با اعلام این مطلب  گفت: احداث بلوار فاطمیه (میدانگاه آقا) حدفاصل خیابان امام خمینی (ره) و راه آهن از طریق تامین هزینه محل اوراق مشارکت از مهم ترین پروژه های سال 92 شهردارری است.

وی راهبرد های بودجه سال 92 را تملک و آزاد سازی و توسعه معابر، تملک و احداث پارکینگ سطح شهر و همچنین بهسازی معابر جدید اعلام کرد.

با اشاره به اینکه برای اداره بهتر و توسعه آتی شهر بدون مشاركت و همكاری شهروندان و كارشناسان امكان‌پذیر نیست گفت: تهیه و تدوین بودجه سالانه شهرداری مبتنی بر خواست و مطالبات مردم از اصلی‌ترین راههای تحقق اهداف توسعه شهری است.

وی گفت: بودجه سال 92 شهرداری در قالب کمیته های درآمد، عمران، خدمات شهری، شهرسازی، بودجه جاری و کمیته خارج از شهرستان با حضور 70 مدیر و کارشناس تدوین می شود.

وی افزود: با توجه به آغاز مراحل تهیه و تدوین بودجه سال 92 شهرداری، به منظور بودجه‌بندی مناسب و مبتنی بر نیازهای اصلی شهر و شهروندان اقدام به بسترسازی در راستای مشاركت و همكاری حداكثری مردم، اساتید، كارشناسان و صاحب‌نظران مسایل شهری در تدوین بودجه سال آینده نموده تا بتواند بودجه‌ای راهبردی، مفید و كاربردی در راستای نیازهای شهری تدوین نماید.

معاون اداری مالی شهرداری کاشان با اشاره به اینکه رویکرد بودجه سال جاری حل مسائل و مشکلات ترافیکی نقاط مختلف شهر است گفت: 70 درصد بودجه سال آینده عمرانی و 30 درصد آن متعلق به هزینه های جاری است.
مجدالاشرافی با اشاره به اینکه مبنای اصلی تدوین بودجه سال 92 شهرداری استفاده از نظرسنجی و نیازسنجی از شهروندان و کارشناسان است گفت: علیرغم مشارکت شهروندان در تدوین بودجه سال آینده،تهیه فرم های تدوین بودجه ای ویژه مدیران، صاحب نظران و  اساتید دانشگها از پیش نیاز های بودجه ای تدوین بودجه سال جاری می باشد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز