خبرگزاری کار ایران

با تصویب قانون بازنشستگی پیش از موعد/

6هزارنفر در ریسندگی كاشان بازنشست شده‌اند

کد خبر : ۳۷۱۰۳

رئیس سازمان تامین اجتماعی شهرستان كاشان گفت: ازابتدای تصویب قانون بازنشستگی پیش ازموعد تاكنون شش هزار و پنجاه نفر نفر از كارگران شركت ریسندگی، بافندگی و نساجی كاشان با استفاده از این قانون بازنشست شده اند.

ایلنا- كاشان: رئیس سازمان تامین اجتماعی شهرستان كاشان گفت: از ابتدای تصویب قانون بازنشستگی پیش ازموعد تاكنون شش هزار و پنجاه نفر نفر از كارگران شركت ریسندگی، بافندگی و نساجی كاشان با استفاده ازاین قانون بازنشست شده اند.

« حسن شعبانیزاده » در گفتگو با خبرنگار ایلنا در كاشان با اعلام این خبر، با اشاره به اینكه از ابتدای سالجاری تاكنون نیز تعداد 280 نفراز كارگران این شركت با استفاده از قانون بازنشستگی پیش از موعد بازنشست شده اند گفت: طی هفته جاری نیز 60 نفر از كارگران این شركت بازنشست شده اند.

وی تصریح كرد: با توجه به اینكه شركت ریسندگی، بافندگی و نساجی كاشان قبلا بالغ بر 6700 نفر كارگر داشته است با استفاده از قانون پیش موعد مصوب سال 81 این تعداد درحال حاضر به 600 نفر كاهش یافته است و مابقی آن در آینده نزدیك بازنشست خواهند شد.

وی تعداد بیمه شده های تبعی شهرستان كاشان را كه از خدمات این سازمان بهره مند می شوند 275 هزار نفر که 79 درصد جمعیت کاشان را تشکیل می‌دهند ذكر كرد و گفت: سازمان تأمین اجتماعی شعبه کاشان در بین 35 شعبه ممتاز در ردیف دهم شعبه‌های ممتاز تأمین اجتماعی کشور است.

رئیس سازمان تامین اجتماعی كاشان میزان بدهی سه شرکت نساجی مخمل و ابریشم، ریسندگی و صنایع راوند به سازمان تأمین اجتماعی شعبه کاشان را بالغ بر 140 میلیارد تومان عنوان كرد و گفت: شعبه تأمین اجتماعی کاشان یکی از بزرگ‌ترین شعبه‌های تأمین اجتماعی کشور به لحاظ حجم فعالیت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز