خبرگزاری کار ایران

امام جمعه كاشان در دیدار با جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان:

در آستانه انتخابات باید هوشیار باشیم

asdasd
کد خبر : ۴۰۰۴۲

اگر خلق و خوی حاكم در دوران دفاع مقدس و معنویات درسپاه همچنان حفظ شود به مراتب اثرات بهتری درمقطع كنونی برای توجیه افكار عمومی دربرخواهد داشت.

ایلنا – كاشان: نماینده ولی فقیه و امام جمعه كاشان گفت: اگر خلق و خوی حاكم در دوران دفاع مقدس و معنویات د رسپاه همچنان حفظ شود به مراتب اثرات بهتری در مقطع كنونی برای توجیه افكار عمومی در برخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در كاشان« آیت الله عبدالنبی نمازی » در دیدار با جانشین فرماندهی و معاونت های سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با اعلام این مطلب، ضمن تسلیت  سالروز شهادت حضرت امام حسن عسگری (ع) و تبریك آغاز امامت حضرت مهدی موعود (عج)، با بیان اینكه امروز دشمنان همه سرمایه خود را جهت به زمین زدن جمهوری اسلامی ایران با انواع طرفندها بكار گرفته اند گفت: با توجه به اینكه تحلیل دشمنان این است كه جمهوری اسلامی ایران همچنان مقتدر باقی خواهد ماند قصد دارند جلو فعالیتهای چشمگیر ایران را د رعرصه های مختلف بگیرند.

امام جمعه كاشان ضمن تقدیر و تشكر از حضور برادران سپاه صاحب الزمان استان اصفهان درشهر دارالمومنین كاشان، شرایط كشورمان را در مقطع كنونی بسیار حساس دانست و گفت:با توجه به اینكه دشمنان در آستانه انتخابات می خواهند مردم را به نظام بی رغبت كنند برای اینكه نقشه های شوم آنان را بی اثر كنیم باید همگان هوشیار باشیم.

عضو خبرگان رهبری با تاكید براینكه امروز وظیفه سپاه توجیه افكار عمومی، انجام كارهای فرهنگی و شفاف سازی درست است گفت: وظیفه سپاه است كه نقشه های دشمنان برای خانواده سپاه، كاركنان زیر مجموعه و كلیه آحاد مردم جهت درصحنه بودن بیان شود.

نمازی تصریح نمود: اگر خلق و خوی حاكم در دوران دفاع مقدس و معنویات درسپاه همچنان حفظ شود به مراتب اثرات بهتری برای توجیه افكار عمومی در برخواهد داشت.

در ابتدای این دیدار « سردار فدا جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان » ضمن بیان گزارشی از فعالیتهای سپاه صاحب الزمان در سطح این استان، هدف از حضورخود و معاونین سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان به این منطقه را نظارت و سركشی از نواحی بسیج شهرستانهای كاشان و آران و بیدگل ذكركرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز