خبرگزاری کار ایران

استقرار اورژانس در ستادهای اسکان فرهنگیان در نوروز91

کد خبر : ۴۰۸۶۷

کلیۀ ادارات، حسینیه‌ها، فرهنگسرا‌ها، مکان‌های ورزشی، خوابگاههای دانشجوئی، مراکز خدمات درمانی موظف گردیدند که اماکن مسقف خود را اختیار مسافران قرار دهند و حتی الامکان از فضای باز آن‌ها بصورت پارکینگ موقت مورد استفاده گردشگران قرار گیرد.

ایلنا-اصفهان: دبیر ستاد تسهیلات سفرهای دائمی استان اصفهان گفت: در صورت امکان در نوروز ۹۱ خدمات اورژانس در ستادهای اسکان فرهنگیان مستقر خواهد شد.

به گزارش ایلنا، «محسن مصلحی» افزود: در اولین جلسه ستاد تسهلات سفرهای دائمی استان اصفهان مقرر شد، با توجه به کمبود سرویس‌های بهداشتی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ترتیبی اتخاذ کنند تا کلیۀ مساجد در ایام نوروز جهت خدمات دهی به مسافران باز باشند و شهرداری نیز همکاری‌های لازم را انجام دهد.

وی اظهار داشت: همچنین در این جلسه بر بحث ایمن سازی جاده‌ها، مرمت علائم راهنمائی و رانندگی، خط کشی خیابان‌ها به منظور جلوگیری از حوادث غیرمترقبه تاکید شد.

وی خاطر نشان کرد: شهرداری نیز موظف گردید (بخصوص شهرداری اصفهان و قطار شهری) ترتیبی اتخاذ نماینـد تا ۱۵ روز قبل از عید نوروز نسبت به ساماندهی ایستگاههای قطار شهری و حفاری‌ها جهت روند عادی ترافیک و رفاه مسافران نوروزی اقدامات لازم را صورت دهد.

مصلحی همچنین بر اهمیت اطلاع رسانی از سوی صدا و سیمای مرکز اصفهان در ماه اسفند جهت معرفی جاذبه‌های گردشگری استان تاکید نمود و افزود: در طول تعطیلات نوروزی نیز استانداری، دبیرخانه ستاد و معاونت‌های اصلی ستاد، عملکرد و برنامه‌های نوروزی را جهت اطلاع رسانی به صدا و سیما اعلام نمایند تا خبررسانی صورت پذیرد.

وی تاکید کرد: استفاده از خانه‌های استیجاری در نوروز ۹۱ باید بگونه‌ای باشد که باعث ضرر و زیان هتل‌ها و مهمانپذیر‌ها نشود.

وی در ادامه افزود: کلیۀ ادارات، حسینیه‌ها، فرهنگسرا‌ها، مکان‌های ورزشی، خوابگاههای دانشجوئی، مراکز خدمات درمانی موظف گردیدند که اماکن مسقف خود را اختیار مسافران قرار دهند و حتی الامکان از فضای باز آن‌ها بصورت پارکینگ موقت مورد استفاده گردشگران قرار گیرد.

مصلحی گفت: مسافران و گردشگران می‌توانند شماره تلفن‌های ضروری را که در نقشه و بروشورهای اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چاپ و منتشر می‌شود چهت پیگیری درخواست‌ها و مشکلات خود داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز