خبرگزاری کار ایران

امام جمعه برزک:

ما مسوول را زیرسوال نمی بریم، عمل مسوول را زیرسوال می‌بریم

asdasd
کد خبر : ۴۱۰۴۲

آنها که قانون منطقه حفاظت شده را گذاشتند جلوی آقای احمدی نژاد و امضاء کرد؛ چگونه و چرا آنقدر عجله کردند؟ لااقل شهر برزک را مستثنی می کردند و می گفتند محل زندگی مردم محل زندگی حیات وحش نیست و این توهین را به مردم نمی‌کردند.

ایلنا - کاشان: امام جمعه برزک با توجه به منطقه حفاظت شده برزک گفت: محل زندگی مردم؛ محل زندگی حیات وحش نیست و اعلام شهر برزک به عنوان منطقه حفاظت شده؛ توهین به مردم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، امام جمعه برزک در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر برزک، در رابطه با پیگیری‌های صورت گرفته برای منطقه حفاظت شده برزک گفت: ما تا این لحظه با همه پیگیری‌ها و شنیدن مطالب از بعضی از مسوولین و نگرانی‌های مردم متاسفانه به هیچ نتیجه خوبی نرسیده‌ایم که قانع شویم. آیا منطقه حفاظت شده برزک کاری است کار‌شناسی شده که به نفع شهر و منطقه است و این مصوبه هیچ گونه ایرادی ندارد؟!

حجت الاسلام حلاجی مفرد با بیان این مطلب گفت: ما می‌گوییم این کار کار‌شناسی شده نیست. چون همین کوچه بازاری که شما الان در آن تردد می‌کنید؛ قانون می‌گوید مامور محیط زیست باید در همین کوچه و بازار بیاید و اگر امروز نمی‌آید منّتی است که بر شما گذاشته می‌شود. چون برزک جزء منطقه حفاظت شده است.

وی گفت: آنها که این قانون را گذاشتند جلوی آقای احمدی‌نژاد و امضاء کرد، چگونه و چرا آنقدر عجله کردند؟ لااقل شهر برزک را مستثنی می‌کردند و می‌گفتند محل زندگی مردم محل زندگی حیات وحش نیست! و این توهین را به مردم نمی‌کردند.

حجه الاسلام حلاجی مفرد در ادامه تصریح نمود: من به تک تک مسوولین علاقمندم و مسوول را زیر سوال نمی‌برم، ما عمل مسوول را زیر سوال می‌بریم. مسوول خدمتگذار ما است و برزکی‌ها نیز نسبت به هیچ مسوولی در این نظام مقدس جمهوری اسلامی کینه به دل نمی‌گیرند اما حرفشان این است که کار باید عاقلانه باشد و این کار [منطقه حفاظت شده برزک] عاقلانه نیست و این مصوبه غیرکار‌شناسی است.

امام جمعه برزک در ادامه با بیان اینکه برای دریافت یک قطعه زمین جهت ساخت حوزه علمیه مسوول می‌گوید تا محیط زیست مجوز ندهد هیچ کاری شما نمی‌توانید انجام دهید و تا اصلاحیه نیاید محیط زیست می‌تواند جلوی احداث دانشگاه را بگیرد و اصلاً همه منطقه شده محیط زیست!

وی خاطرنشان کرد: باید آدم‌های کار‌شناس بیایند در این شهر، مزارع، دشت و صحرا‌ها بگردند و ببینند واقعا می‌شود [این منطقه را حفاظت شده اعلام کرد] یا نمی‌شود و هنوز مردم را نتوانسته‌اند توجیه کنند و این‌ها حرف مردم است.

امام جمعه برزک تاکید نمود: اگر من بخواهم کار فرهنگی انجام دهم باید دغدغه زندگی و معیشت مردم برطرف شود تا کارهای فرهنگی تأثیر گذار باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز