خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت كاشان در گفت‌وگو با ایلنا:

دولت سهم خود را در پروژه‌های مشترك با خیرین بپردازد

asdasd
کد خبر : ۴۱۰۷۳

درصورتی كه دولت سهم 60 درصد بودجه پروژه‌های بهداشتی درمانی و آموزشی مشاركتی خود با خیرین درشهرستان‌های كاشان و آران وبیدگل را پرداخت كند طی 5 سال آینده كلیه پروژه‌های در دست ساخت تكمیل ومورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

ایلنا – کاشان: مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کاشان گفت: در صورتی که دولت سهم ۶۰ درصد بودجه پروژه‌های بهداشتی درمانی و آموزشی مشارکتی خود با خیرین در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل را پرداخت نماید این ظرفیت وجود دارد که طی ۵ سال آینده کلیه پروژه‌های در دست ساخت تکمیل و مورد بهره برداری قرارگیرد.

«حسین نیکزاد بادی» در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این مطلب، به فعالیت بسیار چشمگیر خیرین در ساخت پروژه‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه اکثر بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و بهداشتی شهرستان های کاشان و آران و بیدگل به نام خیرین نام گذاری شده است، خود نشانگر این است که خیرین سهم به سزایی در ساخت واحدهای درمانی، بهداشتی و آموزشی در این شهرستان‌ها دارند.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کاشان با اشاره به اینکه مجمع خیرین سلامت شهرستان کاشان از سال ۸۶ فعالیت خود را به صورت گسترده و منسجم‌تر آغاز نمود، گفت: مهم‌ترین اهداف مجمع خیرین سلامت شهرستان کاشان برطرف نمودن نیاز‌ها و رفع مشکلات بهداشتی و درمانی در این شهرستان‌ها است.

وی با بیان اینکه مجمع خیرین سلامت شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل توانسته از ابتدای تاسیس تاکنون بالغ بر ۷۰ هزار مترمربع فضای درمانی و آموزشی را با مشارکت خیرین با اعتباری بالغ بر۳۵ میلیارد تومان در دست ساخت قراردهد گفت: بعضی از پروژه‌های درمانی در دست ساخت در این شهرستان‌ها بین ۴۰ تا ۵۰ درصد و بعضی از پروژه‌ها به صورت صد در صد توسط خیرین پیشرفت فیزیکی داشته است.

نیکزاد همچنین از کمک بیش از یک و نیم میلیارد تومانی خیرین سلامت کاشان برای تامین تجهیزات پزشکی و درمانی این شهرستان‌ها خبرداد و گفت: با توجه به اینکه دولت براساس برنامه پنجم تعهد نموده که ۶۰ درصد هزینه‌های مشارکتی با خیرین را پرداخت نماید، متاسفانه تاکنون دراین زمینه هیچ اقدامی نشده و سهم دولت دراین زمینه بسیار کم می‌باشد.

وی با تاکید براینکه امیدواریم مسئولین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی زمینه تامین سهم خود را در تکمیل این پروژه‌ها هرچه زو‌تر فراهم نمایند تا موجب تشویق خیرین در ساخت دیگر پروژه‌های بهداشتی در این شهرستان‌ها گردد گفت: در صورتی که دولت سهم ۶۰ درصد بودجه پروژه‌های بهداشتی درمانی و آموزشی مشارکتی خود با خیرین در شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل را پرداخت نماید این ظرفیت وجود دارد که طی ۵ سال آینده کلیه پروژه‌های در دست ساخت تکمیل و مورد بهره برداری قرارگیرد.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کاشان با بیان اینکه درحال حاضر بیش از ۲۰ پروژه بهداشتی، درمانی و آموزشی با مشارکت خیرین در کاشان و آران و بیدگل دست ساخت می‌باشد گفت: اگر سالانه ۵ میلیارد تومان بابت این پروژه‌ها پرداخت شود طی ۵ سال آینده این تعداد پروژه به بهره برداری می‌رسد.

شایان ذکراست در سفری که یک ماه پیش «خانم مرضیه وحید دستجردی» وزیرمحترم اسبق بهداشت و درمان به شهرستانهای کاشان و آران وبیدگل داشتند درپاسخ به سوال خبرنگار ایلنا در کاشان نسبت به عدم تعهد دولت درتکمیل بعضی ازبیمارستانهای کاشان و آران وبیدگل گفته بود چون بودجه‌های تملک دارایی وعمرانی سالجاری صفراست، امیدواریم با رفع تنگنا‌ها وتخصیص بودجه بتوانیم هرچه زود‌تر این پروژه‌ها را به اتمام برسانیم، لذا انتظارمی رود مسئولین محترم فعلی وزارت بهداشت به این مهم توجه جدی داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز