خبرگزاری کار ایران

همزمان با یازدهمین سالگرد استاد فیضی کاشانی

کتاب جنگ ادبی" ملاصدرا "بزرگ­ترین فیلسوف شیعه ایران و جهان اسلام دركاشان رونمایی شد

کد خبر : ۴۱۱۸۱

مراسم یازدهمین سالگرد درگذشت شاعر و ادیب فقید استاد مصطفی فیضی کاشانی (نواده ملامحسن فیض کاشانی) در سالن اجتماعات فرهنگسرای مهر سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان برگزار شد

ایلنا - كاشان:  مراسم یازدهمین سالگرد درگذشت شاعر و ادیب فقید استاد مصطفی فیضی کاشانی(نواده ملامحسن فیض کاشانی) در سالن اجتماعات فرهنگسرای مهر سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان برگزار شد.

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریخی شهرداری كاشان در حاشیه برگزاری این مراسم در گفتگو با خبرنگار ایلنا در كاشان، هدف از برگزاری این محفل ادبی را افزایش شناخت و معرفت شهروندان نسبت به مشاهیر و مفاخر شعر و ادب و همچنین توسعه، ترویج زبان و ادبیات فارسی ذکر کرد.

مهدی نادعلی افزود: همزمان با مراسم یازدهمین سالگرد در گذشت شاعر و ادیب فقید استاد مصطفی فیضی کاشانی، کتاب جنگ ادبی ملاصدرا بزرگ­ترین فیلسوف شیعه ایران و جهان اسلام که حاوی گزیده اشعار و متون ادبی است و به اهتمام فیضی کاشانی تصحیح و منتشر شده رونمایی شد.

وی افزود: در یازدهمین سالگرد درگذشت شاعر و ادیب فقید استاد مصطفی فیضی کاشانی (نواده ملامحسن فیض کاشانی) که با حضور جمعی از استادان و فرهیختگان، شاعران و همچنین چهره­‌های ادبی برگزار ­شد شاعران نیز به شعر­خوانی پرداختند.

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان گفت: استاد مصطفی فیضی کاشانی (نواده ملامحسن فیض کاشانی) 5 بهمن ماه سال 1380 درگذشت و آرامگاهش در کنار آرامگاه ملامحسن فیض کاشانی قرار دارد.

نادعلی افزود: برگزاری مراسم بزرگداشت شاعر و ادیب فقید استاد مصطفی فیضی کاشانی(نواده ملامحسن فیض کاشانی) ازجمله فعالیت­های ادبی فرهنگسرای مهر سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان است که با همکاری کانون نشر فرهنگ اسلامی در فرهنگسرای مهر برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز