خبرگزاری کار ایران

نخستین محفل انس با قرآن در شهر مشکات برگزار شد

کد خبر : ۴۲۵۴۳

نخستین محفل انس با قرآن به مناسبت ایام الله دهه مبارک در مسجد جامع شهر مشکات دوازدهم بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشا با حضور قاریان و حافظان برجسته شهرستان كاشان برگزار شد.

نخستین محفل انس با قرآن به مناسبت ایام الله دهه مبارک در مسجد جامع شهر مشکات دوازدهم  بهمن  ماه بعد از نماز مغرب و عشا با حضور قاریان و حافظان برجسته شهرستان كاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در كاشان در این برنامه که با همکاری دستگاههای فرهنگی شهرستان کاشان و شهر مشکات در راستای هم افزایی فی مابین بر گزار شد با حضور قاریان و حافظان ممتاز شهرستان  كاشان به اجرای برنامه های متنوع از جمله تواشیع،قرائت،مسابقات حضوری و..... از پیشکسوتان قرآنی منطقه تجلیل به عمل آمد.

دراین محفل  نورانی « حجه الاسلام جعفری » امام جمعه مشکات با اشاره به نیاز انسانها به قرآن،یادآور شد:دهه مبارک فجر و قرآن قرابت دارند انقلاب اسلامی، راه امام(ره)،رهبری امام قرابتی با هم دارند که اگر آن ادامه پیدا نمی کرد این انقلاب پایدار نمی بود.

وی با اشاره به این مطلب که پیشنهاد نام گزاری دهه پیروزی قیام مردم ایران به پیشنهاد دستگاههای ذیربط به امام امت ارائه گردید و حضرت امام(ره)با این امر موافقت کرد، عنوان نمودند که در سوره اسراء خداوند می فرماید که این کتاب قرآن،کتاب هدایت است برای کسانی که به آن تمسک جویند و کسی که به آن توسل جوید راهش را گم نمی کند و یکی از علل پایدار ماندن انقلاب اسلامی به رهبری امام امت(ره) و رهبری مقام معظم رهبری دست نیاز به سوی قرآن بلند نمودن است، زیرا کلام امام،سخن امام و ماندگاری آن بخاطر همراهی با قرآن و دست نیاز بسوی قرآن بوده است.

این برنامه در راستای طرح فرهنگی مصوب کمیته فرهنگی تخصصی فرمانداری ویژه کاشان توسط مجری برنامه موسسه فرهنگی قرآنی نهاد قرآن کریم کاشان و با همکاری بخشداری قمصر،شهرداری جوشقان و کامو، اداره اوقاف و امور خیریه، اداره کتابخانه های عمومی، سازمان رفاهی تفریحی شهرداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز