خبرگزاری کار ایران

معاون پرورشی آموزش و پرورش کاشان:

اجرای برنامه‌های گرامی‌داشت دهه فجر در مدارس كاشان

کد خبر : ۴۲۶۳۱

معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش کاشان از اجرای برنامه های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در مدارس این شهرستان خبر داد.

ایلنا - كاشان: معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش کاشان از اجرای برنامه های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در مدارس این شهرستان خبر داد.

"سید احمد افراشی"  در گفتگو با خبرنگار ایلنا در كاشان با اعلام این خبر گفت: برنامه های گرامیداشت دهه فجر با طنین زنگ انقلاب در مدرسه دخترانه" شاهد مس فروش" و همایش سراسری دانش آموزان در آیین استقبال از دهه فجر آغاز شد.

به گفته وی، سخنرانی پیشگامان انقلاب اسلامی در مراسم صبحگاهی مدارس، تشکیل جلسات هم اندیشی با موضوع انقلاب اسلامی و سیره پیامبر اکرم (ص)، برگزاری نمایشگاه کتاب و برگزاری جنگ شادی از جمله برنامه های مدیریت آموزش و پرورش در گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی است.

دبیر کمیته دانش آموزان و فرهنگیان ستاد برگزاری مراسم دهه فجر کاشان، اعزام 750 نفر از دانش آموزان پسر دوره متوسطه به مناطق جنوب کشور و اجرای سرود همگانی 1357 نفری دانش آموزان عضو گروه های سرود برتر مدارس کاشان از دیگر برنامه های گرامیداشت دهه فجر اعلام کرد.

وی اظهار داشت: برگزاری نشست های سیاسی، مسابقه نقاشی، حضور در راهپیمایی 22 بهمن، برگزاری شب های شعر و خاطره با حضور پیشکسوتان انقلاب و دفاع مقدس، جشن ستارگان و تجلیل از نخبگان علمی، ورزشی و فرهنگی و برگزیدگان قرآنی از برنامه های آموزش و پرورش کاشان در گرامیداشت دهه فجر است.

افراشی گفت: دانش آموزان کاشان، با اجرای برنامه های فرهنگی و برگزاری یادواره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، از خانواده شهدا در محلات مختلف شهر تجلیل خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز