خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد:

كشف پارچه های 300 میلیونی قاچاق در اصفهان

کد خبر : ۴۲۶۴۲

كارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پلیس آگاهی استان اصفهان موفق به كشف 148 طاقه پارچه خارجی قاچاق به ارزشی بالغ بر 300 میلیون ریال شدند.

ایلنا-اصفهان: كارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پلیس آگاهی استان اصفهان موفق به كشف 148 طاقه پارچه خارجی قاچاق به ارزشی بالغ بر 300 میلیون ریال شدند.

سرهنگ "حسین حسین زاده" رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار این پایگاه اظهار داشت:در ادامه طرح تشدید برخورد با محتكران و قاچاقچیان كالا و ارز،كاراگاهان اداره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی این استان، متخلف اقتصادی را در این استان شناسایی كردند.

سرهنگ حسین زاده تصریح كرد: ماموران با هماهنگی قضایی و همراهی نماینده قانونی اداره تعزیرات حكومتی به محل مورد نظر اعزام و انبار موصوف این واحد را مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: در بازرسی از آن تعداد 148 طاقه پارچه خارجی و قاچاق به ارزش 300 میلیون ریال بدون مجوز و مدارك قانونی كشف و ضبط شد.

رئیس پلیس اگاهی اصفهان با اشاره به اینكه در این زمینه متصدی مربوطه دستگیر و كالاهای مكشوفه به اداره گمرك تحویل شد،خاطر نشان كرد: قاچاق كالا و ارز علاوه بر مختل كردن نظم اقتصادی جامعه، باعث بروز نوسانات قیمتی اجناس می شود از این جهت پلیس عزم خود را جزم كرده با سودجویان و متخلفان اقتصادی بازار كه بخواهند با ورود كالاهای قاچاق نظم اجتماعی و اقتصادی را بر هم زنند به شدت برخورد و آنان را به مراجع قضایی معرفی می كند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز