خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان صنعت استان اصفهان:

اصفهان استانی پویاست

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۰۵

پانزدهمین جشنواره تجلیل از پیشکسوتان، نخبگان و چهره های شایسته صنعت، معدن و هنر استان اصفهان برگزار شد.

اصفهان-ایلنا: رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان، دادستان عمومی و انقلاب اصفهان، مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان، مدیرعامل شرکت شهرک های استان، مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان، چند تن از نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، مدیران استانی و جمعی از صنعتگران و تولیدکنندگان و هنرمندان اصفهان در این مراسم حضور داشتند.

به گزارش ایلنا،در این جشنواره که با همت کانون مدیران ماشین ساز و خانه صنعت، معدن و تجارت استان و همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان و جمعی از تشکل های خصوصی استان در دانشگاه صنعتی اصفهان برپا شد، از 7 پیشکسوت، 10نخبه و 4 چهره شایسته صنعت، معدن و هنر استان اصفهان تجلیل به عمل آمد.

سیدعبدالوهاب سهل آبادی، علی سلیمان نژاد، مرحوم علی جان اسلامیان و مسعود صرامی چهره های شایسته منتخب بودند.

عباس جباری، محمدرضا جباری، روشنک امامی، مهدی جابری، محمود شریف، محمد امین توکل، اکبر کراقلی، حسن فتاحی، محمود تولایی و سیدمرتضی قهاری هم به عنوان نخبه انتخاب شدند.

محمدعلی تباشیری، محمود کساییان، حاج عباس یوسفیان، مصطفی حجه فروش، غلامعلی طاهرزاده، حیدرعلی کبیری و جلال کبیری هم پیشکسوتان منتخب این جشنواره بودند.

مالیات اصفهان صرف پیشرفت این استان شود

در این مراسم سیدعبدالوهاب سهل آبادی با بیان اینکه 860 هزار کارگر در بیش از 8هزار واحد تولیدی استان مشغول به کارند، اظهار کرد: از این تعداد واحد، 100واحد بیش از 300 نفر و 11 واحد بیش از 1000 نفر اشتغال دارند.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با اشاره به تلاش مسوولان استان برای حل مشکلات کارگران، گفت: دادستان اصفهان با دلسوزی هر چه تمام تر برای حل مشکلات کارفرمایانی که به دلیل مشکلات مالی در زندان هستند، تلاش می کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه متاسفانه کوچکترین اقدامی برای احیای زاینده رود صورت نگرفته است، عنوان کرد: در جلسه ویژه بررسی مسایل و مشکلات اقتصادی و صنعتی استان اصفهان که مسوولان استان و معاون اول رییس جمهور در آن حضور داشتند، راهکارهایی برای حل مشکل کم آبی اصفهان پیشنهاد شد.

سهل آبادی با انتقاد از بودجه کم اصفهان در حالی که این استان، بیشترین مالیات را می پردازد، افزود: مردم اصفهان نمی گویند معادن و سایر منابع از استان خارج نشود بلکه حرفشان اینست که وقتی اصفهان، استانی پویاست و مالیات زیادی می پردازد این مالیات برای ارتقای امکانات در استان صرف شود. وی اضافه کرد: میزانی از این مالیات باید به کشاورزان شرق اصفهان پرداخت شود که به دلیل خشکسالی کشت پاییزه انجام ندادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز