خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی شهرداری کاشان خبر داد:

اجرای طرح تعریض و ساماندهی ورودی بلوار جاده ابوزیدآباد

کد خبر : ۴۷۰۲۴

اجرای طرح تعریض و ساماندهی ورودی بلوار جاده ابوزید آباد به طول 660 متر مربع آغاز شده است.

ایلنا - کاشان: معاون عمرانی شهرداری کاشان گفت: اجرای طرح تعریض و ساماندهی ورودی بلوار جاده ابوزید آباد به طول 660 متر مربع آغاز شده است.

« بهروز گرانمایه » در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر گفت: در راستای اهداف شهرداری ساماندهی و بهسازی ورودیهای شهر پس از اتمام بلوار شهدا، ورودی شهر ابوزید آباد هم در دستور کارشهرداری قرار گرفت که با توجه به پیگیری های شهرداری و شورای اسلامی شهر ابوزید آباد و همچنین نظر مساعد شهرداری کاشان اجرای این طرح هم اکنون در حال انجام است.

وی زمان آغاز اجرای این طرح را از ماه گذشته عنوان کرد و گفت: عملیات آزاد سازی املاک این مسیر به میزان 2500 متر مربع و عملیات آسفالت، جدول گذاری، پیاده روسازی، فضای سبز، دیوار چینی، تاسیسات و زیباسازی این مسیر در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: با توجه به منتهی شدن این مسیر به جاده ترانزیت شمال و جنوب کشور و شهر ابوزید آباد و همچنین منطقه کویرات که از اهمیت ویزه ای برخوردار است گفت: تعریض و ساماندهی این مسیر و بهبود عبور و مرور نقش اساسی در کاهش تصادفات خواهد داشت.

معاون عمرانی شهرداری در پایان هزینه اجرای این طرح را بالغ بر هفت میلیارد و 310 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: پیش بینی می شود در صورت تامین بودجه این طرح تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز