خبرگزاری کار ایران

محفل انس با قرآن در مسجد الزهراء کاشان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۲۷

نخستین محفل انس با قرآن در مسجد الزهراء کاشان بعد از نماز مغرب و عشا با حضورامام جماعت،مسئولین شهرستان،مدیران شهر،قاریان و حافظان برجسته شهرستان برگزار شد.

ایلنا - کاشان: نخستین محفل انس با قرآن به مناسبت ایام الله دهه مبارک و در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در مسجد الزهراء کاشان بعد از نماز مغرب و عشا با حضورامام جماعت،مسئولین شهرستان،مدیران شهر،قاریان و حافظان برجسته شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگارایلنا در کاشان دراین محفل حجت الاسلام والمسلمین نظام طاهری امام جماعت مسجد و مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهراءدر خصوص برنامه های فرهنگی کانون و مناسبت پیش رو و لزوم شکر انقلاب اسلامی در بین آحاد مردم مطالبی را بیان نمودند.سپس محمد مهدی صباغی مشاور مدر کل و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان در خصوص برنامه های قرآنی پیش بینی شده در ایام دهه فجر،طرح انس با قرآن در 6 شهرستان به ذکر مطالبی پرداخت.

در این برنامه که با همکاری دستگاههای فرهنگی شهرستان به مناسبت بزرگداشت دهه ی فجر انقلاب اسلامی با حضور قاریان وحافظان ممتاز شهرستان همراه بود به اجرای برنامه های متنوع از جمله تواشیع،قرائت،مسابقات حضوری و.....پرداخته شد و همچنین از حافظان ممتاز قرآنی شهر تجلیل بعمل آمد.

این برنامه در راستای طرح فرهنگی مصوب کمیته فرهنگی تخصصی فرمانداری ویژه کاشان توسط مجری برنامه موسسه فرهنگی قرآنی حافظان وحی کاشان و با همکاری بخشداری مرکزی،اداره اوقاف و امور خیریه،اداره کتابخانه های عمومی، سازمان رفاهی تفریحی شهرداری،کانون های فرهنگی هنری الزهرء و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز