خبرگزاری کار ایران

مدیركل بحران استان اصفهان:

بیش از ۳۱ هزار واحد مسکونی در اصفهان مقاوم سازی شده‌اند

asdasd

طی ۴ سال گذشته حدود ۳۱ هزار و۴۰۰ واحد مسکونی در روستا‌ها و شهر‌ها ی زیر ۱۲هزار نفر استان اصفهان با تسهیلات ۵ الی ۱۲ و نیم میلیون تومان براساس نقشه‌هایی که بنیاد مسکن می‌دهد مقاوم سازی شده است.

ایلنا – کاشان: مدیر کل حوادث غیرمترقبه و بحران استان اصفهان گفت: طی ۴ سال گذشته حدود ۳۱ هزار و۴۰۰ واحد مسکونی در روستا‌ها و شهر‌ها ی زیر ۱۲هزار نفر استان اصفهان با تسهیلات ۵ الی ۱۲ و نیم میلیون تومان براساس نقشه‌هایی که بنیاد مسکن می‌دهد مقاوم سازی شده است.

«منصورشیشه فروش» در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبربا اشاره به اینکه درسال جاری حدود ۶ هزارواحد مسکونی در سطح روستا‌ها و شهرهای استان اصفهان درحال بازسازی است گفت: مقرر شده درسال ۹۲حدود ۴۵هزارواحد مسکونی در شهرهای زیر۱۲ هزارنفر و روستاهای این استان در مقابل زلزله وحوادث غیرمترقبه بازسازی و مقاوم سازی شود.

وی با اشاره به اینکه برای بازسازی و مقاوم سازی منازل مسکونی این استان بیش از ۴۰ نوع مصالح ساختمان استاندارد مورد تاکید قرارگرفته است گفت: تجمیع بافت‌ها ی فرسوده در شهر‌ها با هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان وشهرداری‌ها درحال پیگیری است.

مدیرکل بحران استان اصفهان همچنین از مقاوم سازی دو هزار کلاس درس وواحد آموزشی با دراختیارقراردادن تسهیلات لازم به اداره کل نوسازی وبازسازی استان اصفهان خبرداد و گفت: قراراست طبق برنامه ۵ هزارکلاس درس در این استان بازسازی گردد.

شیشه فروش گفت: مقام سازی و بازسازی مناطق استراتژیک استان اصفهان مانند بیمارستان‌ها و مراکز امدادی نیز در دستور کار مدیریت بحران این استان قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز