خبرگزاری کار ایران

فرماندار آران و بیدگل در گفتگو با ایلنا:

قیمت پسته و آجیل شب عید در نمایشگاه عرضه کالا آران و بیدگل کنترل خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۱۳

برگزاری ششمین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا و خدمات درآران و بیدگل باعث خواهد شد تا قیمت های این شهرستان در اقلام شاخص و مبنایی مانند پسته و آجیل شب عید شکسته شود، ضمن اینکه کنترل جدی نیز خواهد شد.

ایلنا – آران و بیدگل: فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: برگزاری ششمین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا و خدمات در آران و بیدگل باعث خواهد شد تا قیمتهای این شهرستان در اقلام شاخص و مبنایی مانند پسته و آجیل شب عید شکسته شود، ضمن اینکه کنترل جدی نیز خواهد شد.

« روح الله سلگی » در حاشیه افتتاح ششمین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا و خدمات آران و بیدگل در گفتگو با خبرنگارایلنا در آران و بیدگل با اعلام این مطلب گفت: دولت همه ساله با توجه به سیاستی که قبل از فرارسیدن شب عید برای تهیه ارزان قیمت اجناس و دسترسی آسان مردم و اقشار ضعیف جامعه به کالا وخدمات دارد اقدام به برگزاری اینگونه نمایشگاهها می کند.

وی برگزاری نمایشگاه کالا و خدمات و لوازم التحریر دانش آموزان درمهرماه و شروع سال تحصیلی را ازدیگر اقدامات و سیاستهای دولت درجهت کاهش قیمتها، تنظیم بازار و دسترسی آسان مردم عنوان کرد. و گفت: طی بازدیدی که ازششمین نمایشگاه کالا و خدمات این شهرستان به عمل آمد مجموعا قیمت گذاری کالاها در این نمایشگاه مناسب بود.

وی با بیان اینکه دراین نمایشگاه شاخص هایی که دولت تعیین کرده بود وجود داشت. گفت: با توجه به اینکه اداره تعزیرات حکومتی درکنترل اجناس این نمایشگاه همراهی می کند واداره صنعت، معدن و تجارت (حوزه تجارت) آران و بیدگل نیز نظارت کامل را دارد، امیدواریم با استقبال بیشتر شهروندان و مردم این شهرستان روبرو شویم.

فرماندار آران و بیدگل کیفیت اجناس در این نمایشگاه را تا حدودی خوب عنوان کرد و گفت: برگزاری این نمایشگاه باعث خواهد شد تا قیمتهای شهرستان شکسته شود، ضمن اینکه قیمت اقلام شاخص ومبنایی مانند پسته و آجیل شب عید مردم نیز کنترل جدی خواهد شد.

سلگی خاطرنشان کرد: در صورتی که دولت و وزارت صنعت، معدن و تجارت سهمیه ای برای اقلام مواد پرمصرف و کالاهای اساسی شب عید مردم ابلاغ کند این اقلام را دراسرع وقت در اختیار مردم دارالشهدای آران و بیدگل خواهیم گذاشت.

شایان ذکراست با توجه به اینکه وجود نمایشگاه دائم کالا و خدمات توسط دولت در شهرستان آران و بیدگل در کاهش هزینه های جانبی برگزاری اینگونه نمایشگاهها تاثیر بسیار زیادی دارد و کالا و خدمات ارزانتر به دست مصرف کننده می رسد، از طرفی با توجه به استقبال بسیار زیادی که تاکنون مردم دارالشهدای آران و بیدگل از نمایشگاههای مختلف نموده اند، انتظار می رود مسئولین دست اندرکار تمهیدات جدی را برای ساخت و ایجاد یک نمایشگاه دائم در این شهرستان 100 هزار نفری در اولویت کاری خود قرار دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز