خبرگزاری کار ایران

پلیس آگاهی خبر داد:

دستگیری زوج زورگیر در اصفهان

کد خبر : ۴۹۸۲۶

یک زن و مرد كه تحت پوشش مسافر با تهدید سلاح سرد از رانندگان زورگیری می کردند با اقدامات ویژه پلیس آگاهی كمتر از سه روز شناسایی و دستگیر شدند.

اصفهان - ایلنا: به گزارش پایگاه خبری پلیس، یكی از شهروندان اصفهانی سراسیمه به یكی از كلانتری های شهر اصفهان مراجعه و به ماموران اظهار داشت: دو نفر كه یک مرد و یک زن بودند تحت پوشش مسافر سوار خودرو سواری وی شده و با تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری كرده و بلافاصله از محل متواری شده اند.

با اظهارات شاكی موضوع به صورت ویژه در دستور كار پلیس آگاهی قرار گرفت و کارآگاهان با استفاده از اطلاعات شاكی و بکار گیری چهره نگاری، تصویر متهمان را به دست آوردند.

دربررسی ها مشخص شد متهم مرد این پرونده كه "علی-س" نام دارد از افراد سابقه دار بوده که قبلاً با همدستی خانمی به نام "افسانه_ص" 23 ساله به صورت مشترک اقدام به سرقت می‌کرده است.

سرهنگ سلیمیان سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: با توجه به مستندات بدست آمده با همانگی مقام محترم قضایی اکیپی از کارآگاهان خبره اداره مبارزه با سرقتهای بعنف تشکیل و برای دستگری متهمین در محلهای احتمالی حاضر شدند تا اینکه سرانجام متهمان در یکی از محله های غرب اصفهان شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه همراه با مقادیری اموال سرقتی دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینكه متهمان پس از سرقت به انجام عمل بزهكارانه خود اعتراف كردند گفت:،هر دو متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل كه با صدور قرار روانه زندان شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز