خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

توقیف محموله ای به ارزش 3 میلیارد ریال در سمیرم

کد خبر : ۵۰۳۳۱

فرمانده انتظامی استان اصفهان از توقیف محموله 40 دستگاه موتور و گریبكس خودرو قاچاق به ارزشی بالغ بر سه میلیارد در سمیرم این استان خبر داد.

سردار عبدالرضا آقاخانی فرمانده انتظامی استان اصفهان در تشریح این خبر افزود: در راستای مبارزه با قاچاق كالا و ارز و برخورد با مخلان اقتصادی، ماموران انتظامی سمیرم اصفهان محموله بزرگ قاچاق را در این شهرستان متوقف كردند.

وی در تشریح خبر و چگونگی توقیف این محموله عنوان داشت: كامیونی با حمل بار قاچاق که از جنوب كشور حرکت کرده و قصد داشت با عبور غیر قانونی خود آن را به استان اصفهان منتقل كند پس از استعلام مشخصات و مدارك گمركی و غیر قانونی بودن آن ماموران کامیون را متوقف كردند.

"آقاخانی" تصریح كرد: در بازرسی از خودرو 40 دستگاه موتور و گیربكس اوراقی که اكثرا متعلق به خودروهای مدل بالا چون زانتیا و پژو می باشد و همچنین 200 كیسه تسمه پروانه خودرو همگی بصورت كاملا قاچاق به ارزشی بالغ بر 3 میلیارد ریال كشف که راننده کامیون نیز دستگیر شد.

رئیس پلیس اصفهان اشاره ای به مخلان نظم اقتصادی كرد و اظهار داشت: این افراد با ورود كالاهای قاچاق چرخه اقتصادی كشور را به خطر می اندازند و موجب می شوند کالاهای فوق با قیمت های كلانی در بازار به مردم عرضه شود که همین امر بر هم خوردن نظم اقتصادی را فراهم می كنند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینكه تاكنون پلیس موفقیت های خوبی را در استان در بحث تشدید و برخورد با قاچاق كالا و ارز داشته،خاطر نشان كرد:نیروی انتظامی همچنان مصمم است با افرادی كه بخواهند با ورود غیر قانونی كالا نظم اجتماعی و اقتصادی را بر هم زنند به شدت برخورد و ضمن جلوگیری از ادامه فعالیت آنان،متخلفان را به مراجع قضایی معرفی و آنان را با جرایم سنگینی مواجه می كند.

گفتنی است محموله قاچاق به اداره گمرك تحویل و متخلف به مراجع قضایی معرفی شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز