خبرگزاری کار ایران

امام جمعه آران و بیدگل:

حضور مردم در مدیریت جامعه نشان از جمهوریت ایران است

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۰۶

پاسخ به عدم تاثیر تحریم های دشمنان، دفاع از نظام و تبعیت از ولایت فقیه و رهبری از مهمترین پیامهای مردم دارالشهدای شهرستان آران وبیدگل به جهانیان و سراسر کشوردر حماسه 12 اسفند سال گذشته بود.

ایلنا – آران و بیدگل: امام جمعه آران و بیدگل گفت: پاسخ به عدم تاثیر تحریم های دشمنان، دفاع از نظام و تبعیت از ولایت فقیه ورهبری از مهمترین پیام های مردم دارالشهدای شهرستان آران وبیدگل به جهانیان و سراسر کشور در حماسه 12 اسفند سال گذشته بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل « حجت الاسلام سید محمد موسوی» در مراسم گرامی داشت حماسه بزرگ و تاریخی مردم شهرستان آران و بیدگل در دوازدهم اسفند سال گذشته که ظهر یک شنبه سیزدهم اسفندماه در سالن تربیتی و فرهنگی شهید علیرضا بنی طبا این شهرستان با حضور نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل، فرماندار، شهرداران، بخشداران، دهیاران و اعضای شوراهای شهرستان آران و بیدگل برگزار شده بود، ضمن گرامی داشت حماسه افتخار آفرین مردم دارالشهدای آران و بیدگل در انتخابات سال گذشته مجلس شورای اسلامی گفت: حضور حداکثری و بیش از 90 درصدی مردم آران و بیدگل درانتخابات 12 اسفند سال گذشته پیامهای مختلفی برای جهان و سراسر کشور بود.

وی قانون اساسی ایران را یکی ازکامل ترین و بهترین قانون اساسی دنیا دانست و گفت: حضور مردم ایران در مدیریت جامعه اعم از رئیس جمهوری، نمایندگان مجلس، شوراها و انتحاب ولایت فقیه نشان از جمهوریت ایران است.

موسوی با بیان اینکه مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران حرف اول را می زنند.گفت: درحالی که به اندازه عمر انقلاب انتخابات در کشورمان برگزار شده است مشاهده می کنیم در کشورهایی مانند امریکا که ادعای دموکراسی می کنند کمتر از تعداد انگشتان دست انتخابات برگزار شده است.

وی اشاره به اینکه در اروپا و امریکا استدلال حزبی و حکومت زرسالاران جاری است و دموکراسی حقیقی در جمهوری اسلامی ایران است گفت: مردم شهرستان آران و بیدگل در 12 اسفند سال گذشته علیرغم تشدید تحریم ها با حضورپرشکوه و بیش از 90 درصدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی با انتحاب فردی شایسته یک حماسه بی نظیر را خلق کردند و سند افتخار دیگری برای این منطقه از خود به جا گذاشتند.

موسوی حضور حداکثری و پرشکوه مردم آران و بیدگل را در انتحابات 12 اسفند سال گذشته را دارای پیام های مختلفی برای جهان دانست و گفت: پاسح به عدم تاثیر تحریم های دشمنان، دفاع از نظام وتبعیت از ولایت فقیه و رهبری از مهمترین پیامهای مردم شهرستان آران و بیدگل در حماسه 12 اسفند سال گذشته بود.

وی حضور بیش از 90 درصدی و وحدت آفرین مردم دارالشهدای آران و بیدگل را درانتخابات 12 اسفند سال گذشته را یک پیام جهانی و مشت محکمی بر دهان اتحادیه اروپا و امریکا دانست و گفت: تابعیت ولی فقیه و اینکه مردم آران و بیدگل یک امت واحده بوده و شخصی را به مجلس شورای اسلامی فرستادند که دلسوز و از خودشان است پیام بعدی مردم این خطه برای سراسر کشور بود.

موسوی با بیان اینکه هرچند جمعیت آران و بیدگل یک سوم حوزه انتخابیه کاشان است و مردم این منطقه آن کسی را که دوست داشتند به مجلس فرستادند و درست هم انتخاب کردند ولی معتقد هستیم که ایشان نماینده همه مردم هستند گفت: در نظام اسلامی که مبنای اسلامی و اخلاقی حاکم است باید دوستی، رفاقت و وحدت حاکم شود و نباید گرفتار تعصبات بی جا شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز