خبرگزاری کار ایران

فرماندار آران و بیدگل:

آران و بیدگل مقام دوم اشتغال در استان را کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۰۷

کسب مقام دوم اشتغال شهرستان آران و بیدگل دراستان اصفهان علیرغم اینکه سال گذشته رتبه چهاردهم را در اشتغال داشت سند افتخاری در حوزه اشتغال این شهرستان است.

ایلنا – آران و بیدگل: فرماندارشهرستان آران و بیدگل گفت: کسب مقام دوم اشتغال شهرستان آران و بیدگل دراستان اصفهان علیرغم اینکه سال گذشته رتبه چهاردهم را در اشتغال داشت سند افتخاری درحوزه اشتغال این شهرستان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران وبیدگل « روح الله سلگی » در مراسم گرامی داشت حماسه بزرگ و تاریخی مردم شهرستان آران و بیدگل در دوازدهم اسفند سال گذشته که ظهر یک شنبه سیزدهم اسفندماه در سالن تربیتی و فرهنگی شهید علیرضا بنی طبا این شهرستان با حضور نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل، امام جمعه، شهرداران، بخشداران، دهیاران و اعضای شوراهای شهرستان آران و بیدگل برگزار شده بود، ضمن گرامی داشت حماسه افتخار آفرین مردم دارالشهدای آران و بیدگل در انتخابات سال گذشته مجلس شورای اسلامی، تحمیل تحریم های سختگیرانه و وحشیانه دشمنان برملت ایران را موجب بیشترشدن تکیه گاه مردم به انقلاب و رهبری دانست و گفت: این تحریم ها در اراده پولادین مردم هیچ خللی بر استکبار ستیزی آنها بوجود نحواهد آمد.

وی با بیان اینکه علیرغم وجود تحریم ها سعی کردیم حداقل ها را برای رفاه حال مردم فراهم نماییم. گفت: کسب مقام دوم اشتغال شهرستان آران و بیدگل دراستان اصفهان علیرغم اینکه سال گذشته رتبه چهاردهم را در اشتغال داشت سند افتخاری در حوزه اشتغال شهرستان آران و بیدگل است.

سلگی ضمن تبریک حضور حماسی و پرشکوه مردم شهرستان آران و بیدگل در انتخابات 22 اسفند سال گذشته گفت: تیسمار منصوری نماینده تمام عیار کشور و تکیه گاه خوبی برای ما بودند و هستند.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل ضمن بیان فعالیتهای بسیار زیاد در زمینه های مختف طی چند سال گذشته در این شهرستان از معرفی سرمایه گذار و ایجاد شهرک صنعتی برای اولین بار در منطقه ابوزید آباد برای رفع محرومیت در این منطقه خبرداد و گفت افتتاح سالن ورزشی در سفید شهر و پرداخت 7 میلیارد تومان اعتبارات کم بهره به کشاورزان از دیگر اقدامات دولت د راین منطقه است.

وی آسفالت 18 کیلومتر از کنار گذر آران و بیدگل و پیشرفت 50 درصدی آن را از دیگر اقدامات انجام شده در این شهرستان ذکر کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم با کمک و اراده مردم دارالشهدای شهرستان آران و بیدگل مشکلاتی را هم که در روستاها داریم برطرف نماییم تا مردم این منطقه طعم شیرین عدالت و خدمت را بیش از پیش بچشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز