خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان عنوان كرد:

رتبه اول استان اصفهان در تولید سنگ كشور

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۴۹

استاندار اصفهان با اشاره به رتبه اول استان اصفهان در تولید سنگ كشور از آمادگی كامل این استان جهت اجرای مراودات با سایر كشورها بویژه كشورهای همسایه خبر داد.

اصفهان-ایلنا:استاندار اصفهان با اشاره به رتبه اول استان اصفهان در تولید سنگ كشور از آمادگی كامل این استان جهت اجرای مراودات با سایر كشورها بویژه كشورهای همسایه خبر داد.

به گزارش ایلنا،ذاكر اصفهانی در دیدار با فعالان صنعت سنگ و خاك نسوز در شهرك علمی تحقیقاتی اصفهان،گفت: استان اصفهان رتبه اول تولید سنگ كشور را با اختلاف زیاد نسبت به سایر استان ها دارا می باشد.

ذاكر اصفهانی در ادامه یادآور شد: استان اصفهان، از لحاظ ظرفیت های مادی و معنوی بویژه منابع انسانی و علمی استانی پهناور است.

استاندار اصفهان با بیان اینكه صنعت سنگ اصفهان به لحاظ تعدد كارخانجات و معادن بی شمار و برخورداری از نیروی انسانی متخصص، رتبه اول كشور را داراست، تصریح كرد: صنعت سنگ اصفهان می تواند با سایر كشورها نیز تعاملات اقتصادی وسیعی داشته باشد.

استاندار اصفهان همچنین از آمادگی كامل این استان جهت اجرای مراودات مختلف علمی و اقتصادی با سایر كشورها و بویژه كشورهای همسایه خبر داد.

وی فقدان اتاق فكری كه بتواند نقشه راه را در حوزه های معدن و صنعت ترسیم نماید را از مشكلات و نارسایی های بزرگ در این عرصه برشمرد.

استاندار اصفهان با بیان اینكه حضور دانشگاه در كنار بخش صنعت می تواند نوید بخش توسعه و پیشرفت بخش صنعت و در نهایت بخش اقتصادی جامعه شود، خواستار همكاری و تعامل بیشتر بین بخش صنعت با دانشگاه شد.

ذاكر اصفهانی همچنین از فعالان علمی و اقتصادی بخش سنگ و خاك نسور استان درخواست نمود كه در جلسات فكری و در برگزاری همایش های علمی و دانشگاهی فعالانه مشاركت داشته باشند.

وی با اشاره به اینكه تشكیل شورای گفتگوی بخش خصوصی با دولت می تواند راهكار مناسبی برای بیان مشكلات بخش صنعت و معدن باشد، تصریح كرد: تشكیل این شورا می تواند در جهت پیداكردن راه كارها برای برون رفت از نارسایی های این بخش تاثیرگذار باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز