خبرگزاری کار ایران

همزمان با روز درختکاری/

نهال‌های‌ کوچک توسط مدیران کاشانی کاشته می‌شود

کد خبر : ۵۳۵۴۲

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، ازکاشت نهال توسط مدیران، مسئولین و پرسنل این سازمان در فرهنگسرای معراج خبر داد.

ایلنا - کاشان: مدیرعامل  سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، ازکاشت نهال توسط مدیران، مسئولین و پرسنل این سازمان در فرهنگسرای معراج خبر داد.

«مهدی نادعلی  » در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: بیش از 60 نفر از پرسنل، مدیران و مسئولین سازمان، فرهنگسراها و خانه های فرهنگ کاشان در این مراسم حضور خواهند داشت.

به گفته وی، این مراسم همزمان با روز درختکاری فردا 15 اسفند ماه در فرهنگسرای معراج سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان برگزار می شود.

وی، هدف از اجرای این مراسم را فرهنگ­سازی درختکاری در جامعه، ایجاد فضا و محیط­هایی کاملاً سالم و طبیعی در حضور خانواده­ها و فرزندانشان درفرهنگسراها و معرفی و شناخت هر چه بیشتر درخت روی محیط زیست برشمرد.

نادعلی اظهار داشت در این مراسم گروه­های از کودکان و دانش آموزان کاشانی حضور خواهند داشت که با اجرای برنامه­های شاد و مفرح روزی به یادماندنی را پشت سر خواهند گذاشت.

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان گفت: توزیع نهال رایگان در هفته درختكاری نیز از اقدامات شهرداری کاشان است

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز