خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش کاشان:

جشن های نیکوکاری، ترویج فرهنگ احسان است

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۲۰

مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت: جشن های نیکوکاری، ترویج فرهنگ نوعدوستی و احسان است تا در این فضای خیرخواهی، دانش آموزان فرهنگ بخشش بی منت را تمرین کرده و به نمایش بگذارند.

ایلنا - کاشان: مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت: جشن های نیکوکاری، ترویج فرهنگ نوعدوستی و احسان است تا در این فضای خیرخواهی، دانش آموزان فرهنگ بخشش بی منت را تمرین کرده و به نمایش بگذارند.

به گزارش خبرنگارایلنا در کاشان "حسین حنطه ای" در آیین جشن نیکوکاری در مدرسه دخترانه ابن سینای کاشان افزود: جامعه انسانی، نیازمند توسعه ارتباطات و پیوندهای عاطفی میان مردم است و این مهم به عنوان رمز سعادت بشریت در تعالیم آسمانی مورد تاکید قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: انسانیت انسان حکم می کند تا نسبت به اطرافیان خود با حس نوعدوستی توجه داشته باشد و این گمشده دنیای امروز است که گرفتار مشکلات فردی خود شده اند.

به گفته وی، هر یک از ما براساس وظیفه انسان دوستانه و دینی خود باید در مسیر توسعه فرهنگ احسان، همدردی عمومی، محبت به دیگران و تعاون اجتماعی تلاش کنیم.

کارشناس مسوول انجمن اولیا و مربیان مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: جشن نیكوكاری امسال با شعار "همت مردمی، سلامت و توانمندی خانواده ها" به مدت سه روز برگزار می شود.
"حمیدرضا چرختابیان" افزود: اولین روز جشن نیکوکاری چهارشنبه در مدارس آغاز شد، روز پنجشنبه در میدانهای اصلی شهر و روز جمعه در مصلی نمازجمعه خواهد بود و کمک های جمع آوری شده، به مدارس تحویل داده می شود تا پس از شناسایی خانواده های نیازمند، در اختیار آنها قرار بگیرد.

به گفته وی، جشن امسال با شعار، 60ثانیه وقت لازم است تا شادی را بر خانواده ها هدیه کنیم. برگزار شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز