خبرگزاری کار ایران

همزمان با آغاز هفته درختکاری/

نونهالان با همراهی مدیران کاشانی در معراج نهال کاشتند

کد خبر : ۵۴۳۲۷

در اولین روز از آغاز هفته درختکاری نونهالان کاشانی با همراهی مدیران کاشانی نهال خود را در فرهنگسرای معراج این سازمان کاشتند

ایلنا - کاشان: مدیر عامل  سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان گفت: در اولین روز از آغاز هفته درختکاری نونهالان کاشانی با همراهی مدیران کاشانی نهال خود را در فرهنگسرای معراج این سازمان کاشتند.

« مهدی نادعلی» در گفتگو با خبرنگارایلنا در کاشان با اعلام این خبر  اظهار داشت: بیش از 60 نفر از پرسنل، مدیران و مسئولین سازمان، فرهنگسراها و خانه­های فرهنگ کاشان و حضور 200 نونهال کاشانی از پیش دبستانی و مدرسه ملاصدرا؛ با کاشت نهال­های کوچک در فرهنگسرای معراج حضور خود را در فرهنگ صحیح توزیع و کاشت درخت در جامعه نشان دادند.

وی گفت: کاشت درخت در شهر به خصوص محیط­هایی که با اجرای برنامه­هایی که برای خانواده­ها و کودکانشان فرصتی آموزشی، فرهنگی و هنری در پیش دارد، ضروری است.

به گفته وی، کاشت نهال در ایجاد فرهنگ درختکاری و آموزش به خانواده ها و فرزندانشان حتی در گوشه­ای از حیاط منزل از اهداف اجرای چنین برنامه هایی آموزشی سازمان تفریحی شهرداری کاشان است.

وی اجرای ویژه برنامه­­ای شاد با نمایش­های آموزنده و برنامه­های مفرح و مسابقه، اهداء گلدان گل به کودکان را از ویژه برنامه­های جنبی این برنامه دانست.

گفتنی است: آغاز هفته­ی درختکاری از 15 تا 21 اسفند ماه با شعار "حفاظت از منابع طبیعی و آبخیزداری" عنوان شده است

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز