خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی خبر داد:

کاهش قابل توجه حوادث چهار شنبه آخر سال در کاشان

asdasd
کد خبر : ۵۷۹۹۱

سازمان اتش نشانی کاشان امسال با برنامه ریزی های ویژه و آماده باش کامل با استقرار 12 تیم عملیاتی آماده ارائه خدمات ایمنی و امدادرسانی در حوادث شب چهارشنبه سوری بود تا به خوبی و به موقع بتواند به یاری شهروندان در حوادث احتمالی بشتابد.

ایلنا - کاشان: مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: این سازمان امسال با برنامه ریزی های ویژه و آماده باش کامل با استقرار 12 تیم عملیاتی آماده ارائه خدمات ایمنی و امدادرسانی در حوادث شب چهارشنبه سوری بود تا به خوبی و به موقع بتواند به یاری شهروندان در حوادث احتمالی بشتابد.

« محمدمسعودچایچی » در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر  با اشاره به آماده باش تیم های عملیاتی این سازمان در شب چهار شنبه آخر سال اظهار داشت: خوشبختانه شمار ماموریت های انجام گرفته آتش نشانان در این شب، نسبت به زمان مشابه در سال قبل به طور قابل توجهی کاهش داشته است.

وی با تاکید براین که حضور والدین در کنار فرزندانشان در کاهش حوادث شب چهارشنبه پایان سال نقش موثری داشت، افزود: بر اساس گزارش های اعلام شده از حوادث این شب اغلب آتش سوزی ها، ناشی از آتش زدن ضایعات بوده است و گزارش مصدومیتی در عملیاتهای انجام گرفته آتش نشانان گزارش نگردیده است.

وی نقش فرهنگ سازی و اطلاع رسانی این سازمان،در راستای ترویج فرهنگ ایمنی شهروندان را از انجام برنامه های مهم قلمداد کرد وگفت: برگزاری دوره های آموزشی پیشگیری از حوادث وسوانح و نحوه مقابل با آنها در بیش از 40مدرسه با آموزش به 11225 دانش آموز، مربی و اولیای آنان، چاپ و توزیع 2000نسخه پوستر، نصب تابلوهای هشداردهنده نکات ایمنی در معابر سطح شهر و اعلام توصیه های ایمنی از طریق پخش از تلویزیون های شهری و درج در جراید و سایت های خبری را از عوامل کاهش حوادث امسال بوده است.

ایشان خاطرنشان کرد: در مجموع می توان اینطور ارزیابی کرد که امسال، شب چهارشنبه آخرسال را با همکاری شهروندان در کنار نیروهای امدادی و انتظامی به خوبی و با حوادث کمتری پشت سر گذاشتیم که بسیار حائز اهمیت است و از مشارکت قابل تحسین شهروندان در این زمینه تشکر می کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز