خبرگزاری کار ایران

شهردار جوشقان و کامو در گفتگو با ایلنا خبر داد:

ورود 12هزار نفر گردشگر به جوشقان و کامو

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۸۱

شهردار جوشقان و کامو از ورود بیش از دوازده هزارنفرگردشگر داخلی و خارجی از بیست و هشتم اسفندماه سال 91 تا ششم فروردین ماه سالجاری به شهر جوشقان و کامو از توابع شهرستان کاشان خبر داد.

ایلنا – کاشان: شهردار جوشقان و کامو از ورود بیش از دوازده هزار نفر گردشگر داخلی و خارجی از بیست و هشتم اسفندماه سال 91 تا ششم فروردین ماه سالجاری به شهر جوشقان و کامو از توابع شهرستان کاشان خبرداد.

« سید حسین حجازی »  در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر، ضمن تبریک سال جدید و آرزوی موفقیت و سلامتی برای کلیه مسافرین نوروزی و خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه حجم مسافران نوروزی جوشقان و کامو به جهت حضور گسترده اهالی این شهر که ساکن تهران و دیگر شهر های کشور می باشند در ایام تعطیلات نوروزی با دیگر شهر ها متفاوت می باشد گفت: در ایام تعطیلات نوروزی، فصل گلابگیری و تابستان جمعیت ثابت شش هزار نفری جوشقان و کامو به بیش از 30 هزار نفر افزایش می یابد.

وی از آمادگی کامل شهر جوشقان و کامو برای پذیرایی از گردشگران و مسافران نوروزی خبرداد و گفت: ضمن اینکه خدمات دهی به مسافران نوروزی در سالجاری نسبت به سال قبل افزایش چشمگیری داشته است، مدارس شهید کلانتری و شهید عباس پور جوشقان قالی با کلیه امکانات برای اسکان مسافران نوروزی اختصاص یافته است.

حجازی وجود آثار و ابنیه های تاریخی فراوان چون بقعه میرعلا الدین، برج حسن تعریفی، خانه تاریحی همایونی، حمامهای تاریخی، برج تاریخی میرزاخوان، قدمگاه و امامزادگان قاسم و محمد در جوشقان و امامزاده عبدالله در کامو را از مهمترین جاذبه های تاریخی و مذهبی شهر جوشقان و کامو عنوان نمود و گفت: با توجه به تمهیداتی که مسئولین نیروی انتظامی در شهر جوشقان و کامو اندیشیده اند خوشبختانه تاکنون هیچگونه حادثه جاده ای در ایام تعطیلات نوروزی نداشته ایم.

شهردار جوشقان و کامو از عدم ترمیم و بازسازی جاده جوشقان و کامو به قمصر انتقاد کرد و گفت: با توجه به اینکه تردد ماشینهای سنگین د راین مسیر موجب از بین رفتن جاده جوشقان و کامو به کاشان گردیده است، متاسفانه با گذشت 5 سال تاکنون اقدام اساسی در جهت ترمیم و بازسازی این جاده نشده است.

شهرجوشقان قالی و کامو از توابع بخش قمصرکاشان در 80 کیلومتری کاشان، 100 کیلومتری اصفهان و50 کیلومتری شهر قمصر واقع گردیده است این شهر با جمعیتی بالغ بر 6 هزار نفر یکی از قدیمی ترین و پرجاذبه ترین شهرهای کشور که با داشتن انواع معادن سنگ، قالی سنتی، پرورش دهنده انبوه گل محمدی، گلاب و عرقیات گیاهی درمنطقه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز