خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

كشف كلاهبرداری 3 میلیارد تومانی یك شركت سیار در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۲۲

متهمان اصلی یك شركت سیار كه با روش ارائه تسهیلات وام به مشتریان خود از آنان مبلغ سه میلیارد تومان كلاهبرداری كرده بو دند شناسایی و دستگیر شدند.

 اصفهان -ایلنا: سردار" عبد الرضا آقاخانی" در یک گفتگوی خبری  اظهار داشت: در پی شكایت یكی از بانك های شهر اصفهان مبنی بر برداشت غیر مجاز شركت سیاری به نام "صدر" از حساب مشتریان خود، موضوع به صورت ویژه در دستور كار كارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات گسترده ای در این خصوص صورت گرفت و سرانجام مشخص شد متهم اصلی این پرونده به نام "كریم_ ب" با همدستی دو نفر دیگر به نام های "امید _ت" و "مجید_ك" در قالب شركت سیاری به نام "صدر"به منظور ارائه تسهیلات وام قرض الحسنه با ارائه مدارك جعلی مشتریان خود اقدام به افتتاح حساب برای انها كرده اما پس از مدتی به صورت غیر مجاز از حساب مشتریان خود برداشت كرده است.

این مقام مسئول عنوان داشت: با تكمیل شدن این تحقیقات هر سه متهم اصلی دستگیر و با جمع آوری مدارك و مستندات و دلایل جرم از سوی آنها جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند كه متهم اصلی با صدور قرار صادره روانه زندان شد.

سردار آقاخانی با بیان اینكه متهمان این پرونده 30میلیارد ریال معادل سه میلیارد تومان از حساب مشتریان خود برداشت كرده بودند از مالباختگان خواست جهت تنظیم شكایت و تكمیل پرونده متهمان به پلیس آگاهی استان واقع در خیابان قائمیه اصفهان مراجعه كنند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز