خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار اصفهان:

حماسه اقتصادی نباید تحت الشعاع بحث‌های سیاسی قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۰۷

کمیته حماسه سیاسی در استان اصفهان با هدف اغنا سازی، افزایش اطلاع سازی پرسنل و خانوادها و تلاش برای رضایتمندی ارباب رجوع و سوق دادن مردم برای حضور درانتخابات پیش رو تشکیل شده است.

ایلنا – کاشان: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان گفت: کمیته حماسه سیاسی در استان اصفهان با هدف اغنا سازی، افزایش اطلاع سازی پرسنل و خانوادها و تلاش برای رضایتمندی ارباب رجوع وسوق دادن مردم برای حضور درانتخابات پیش روتشکیل شده است

به گزارش خبرنگارایلنا در کاشان اسماعیلی صبح امروز در مراسم تودیع ومعارفه معاون سیاسی اجتماعی فرذمانداری ویژه شهرستان کاشان با اشاره نام گذاری سال جدید به عنوان سال حماسه اقتصادی وسیاسی، به تشدید تحریم ها از سوی استکبار ودشمنان نظام اشاره کرد و گفت: دشمنان نظام با برنامه ریزی طی چندسال گذشته بیشترین فشار درابعاد صنعتی و سیاسی به کشورمان را در دستور کار خود قرارداده اند.

وی اتکا بیش از حد به در آمدهای نفتی، ساختارهای نادرست اقتصادی، مشکلات در تولیدات داخلی و عدم فرهنگ صحیح مصرف را مهمترین مشکلات در حوزه اقتصاد کشورمان دانست و گفت: به منظور مقابله با تحریم ها، اقتصادمقاومتی دراستان اصفهان نیز همزمان با استانهای دیگر کشور آغاز شد و در دستور کار مسئولین قرارگرفت.

معاون سیاسی،امنیتی واجتماعی استاندار اصفهان با تاکید براینکه موضوع گسترش اقتصاد مقاومتی علاوه بر منابع تولیدی، باید در سخنرانی وتجمعهات عمومی پافشاری شود. گفت: باید فرهنگ سازی جدی جهت استفاده از کالاهای ایرانی و صرفه جویی خانواده ها دراقتصاد مقاومتی جدی گرفته شود.

اسماعیلی با بیان اینکه حماسه اقتصادی نباید تحت الشعاع بخشهای سیاسی قرارگیرد گفت: با توجه به اینکه درحال حاضر در بیش از 150 کشور دنیا انتخابات برگزار می شود، انتخابات پیش روی ایران با توجه شعار حماسه سیاسی از اهمیت مضاعف نسبت به سایر نظام های سیاسی دنیا برخوردار است.

وی حضور دینی، شرعی مردم کشورمان را درانتخابات موجب تقویت نظام دانست و گفت: حضور پرشکوه مردم کشورمان در انتخابات شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری موجب الگو قرارگرفتن دیگر کشورهای دنیا خواهد شد.

وی حضور حماسی مردم کشورمان با توجه به شرایط حساس نظام جمهوری اسلامی ایران در صحنه انتخابات را یک نیاز مبرم دانست و گفت: حضور حماسی مردم همراه با آگاه سازی در بیست و چهارم مرداد ماه برای همگان یک ضرورت است.

اسماعیلی از اجرای بیش از 200 برنامه در کمیته حماسه سیاسی در سطح ادارات دولتی و نهادهای مردمی در سطح استان اصفهان خبرداد و گفت: این کمیته با هدف اغنا سازی، افزایش اطلاع سازی پرسنل و خانوادها و تلاش برای رضایتمندی ارباب رجوع و سوق دادن مردم برای حضور درانتخابات پیش رو است.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان از تلاش جدی استان برای فراهم نمودن فضای عمومی در این دوره از انتخابات خبرداد و گفت: تشکیل جلسات با گروههای مرجع، نخبگان و حضور دردانشگاهها و مراکز آموزش عالی برای فراهم نمودن انتخابات پیش رو بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه اکثر مطالبات رهبری در دولت نهم و دهم محقق شده و انقلاب باید مسیر تکاملی خود را طی نماید. گفت: رئیس جمهور آینده باید براساس معیارهایی که مقام معظم رهبری بیان فرمودند انتخاب شود.

وی ضمن تاکید برحضور آگاهانه مردم شهرستان کاشان در این دوره از انتخابات گفت: حضور بیش از 70 درصد مردم شهرستان کاشان در انتخابات گذشته یک تجربه حماسه سیاسی در این شهرستان بود.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان ضمن تشکر از زحمات رضوان نژاد معاون سیاسی اجتماعی اسبق فرمانداری ویژه کاشان، اکبری را به عنوان معاون سیاسی اجتماعی جدید، فخری به عنوان معاون امور عمرانی فرمانداری ویژه این شهرستان و قاسمی به عنوان بخشدار جدید مرکزی کاشان معرفی کرد و برای آنان آرزوی موفقیت نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز