خبرگزاری کار ایران

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان خبر داد:

کمک ۲ میلیاردی مردم اصفهان به زلزله زدگان آذربایجان شرقی

هلال احمر از مردم خواست کمک‌های غیر نقدی خود را شامل خود شامل البسه گرم، لوازم گرمایشی، زیرانداز، پتو، کنسرو، مواد شوینده و بهداشتی، خشکبار و سایر مواد فاسد نشدنی را به شعب و پایگاهای داوطلبان جمعیت اهدا نمایند.

اصفهان - ایلنا: مردم نوعدوست استان اصفهان در راهپیمایی روز جهانی قدس یک میلیارد و بیست میلیون ریال وجه نقد و معادل۹۰۰ میلیون ریال اجناس غیر نقدی به زلزله زدگان آذربایجان شرقی کمک کردند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: از ۹۳ صندوقی که برای جمع آوری کمک‌های مردمی جمعیت هلال احمر و کمک به زلزله زدگان آذربایجان شرقی در مسیر راهپیمایی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان وروز جهانی قدس برپا شده بود یک میلیارد و بیست میلیون ریال وجه نقد جمع آوری شده است.

علیرضا سلیمی افزود: علاوه بر این، کمک‌های غیر نقدی شامل مواد خوراکی، پتو وفرش و... نیز در پایگاههای ثابت وسیار به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال جمع آوری گردید.

وی ضمن تشکر از همت مردم استان در روز قدس گفت: جمعیت هلال احمر استان اصفهان همچنان آماده دربافت کمک‌های نقدی وغیر نقدی مردم نوع دوست می‌باشد و شماره حساب ۹۹۹۹۹ جمعیت هلال احمر نزد بانک ملت جهت واریز وجوه نقدی در اختیار هموطنان عزیز قرار دارد.

سلیمی از مردم خواست کمک‌های غیر نقدی خود را شامل خود شامل البسه گرم، لوازم گرمایشی، زیرانداز، پتو، کنسرو، مواد شوینده و بهداشتی، خشکبار و سایر مواد فاسد نشدنی را به شعب و پایگاهای داوطلبان جمعیت در سراسر استان اهدا نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز