خبرگزاری کار ایران

امام جمعه اصفهان:

نیروی انتظامی در امنیت سفرهای نوروزی درخشید

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۰۶

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی با توجه به حجم بالای مسافرت ها و تردد خودرو در جاده ها و شهرها در امنیت سفرهای نوروزی انصافاً خوش درخشید.

آیت اله "سید یوسف طباطبایی"در دیدار با سردار اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی و هیئت همراه كه به منظور ارزیابی عملكرد پلیس استان اصفهان به این استان سفر كرده بود گفت: امنیت یكی از نعمت های بزرگی است كه الحمد الله نیروهای مسلح و از جمله نیروی انتظامی به خوبی آن را برای این كشور هدیه كرده اند.

وی افزود: امسال با توجه به حجم بالای مسافرت ها و تردد خودروها در جاده ها و شهرها نیروی انتظامی در امنیت سفرهای نوروزی انصافاً خوش درخشید و نگذاشت مردم در این مدت هیچگونه دغدغه ای داشته باشند كه جای تقدیر و تشكر و خسته نباشید از زحمات همه نیروها دارد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان عنوان داشت: علی رغم اینكه تصادفات و تلفات زیادی در جاده ها را در ایام نوروز شاهد بودیم اما باز باید گفت كه نیروی انتظامی با این حجم زیاد خودروها كه هر سال هم بر تعداد آن افزوده می شود به خوبی توانست جاده ها را كنترل كند و جلوی تخلفات زیادی را بگیرد و شاید میزان تصادفات و خسارات می توانست بیش از این باشد اما با تلاش نیروهای شما در همین حد باقی ماند.

امام جمعه اصفهان، امنیت در تمام ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اخلاقی و اقتصادی را خواسته و مطالبه اصلی مردم مومن و دوستدار نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان كرد و گفت: انشاء اله به یاری خدا و همت مسئولان نیروی انتظامی امسال گام های بلندی در راستای امنیت اجتماعی و اخلاقی مردم برداشته شود و حماسه سیاسی و اقتصادی هم در سایه این امنیت به وجود بیاید.

ا

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز