خبرگزاری کار ایران

امام جمعه کاشان:

در انتخابات از پول‌های مشکوک و سرگردان استفاده نشود

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۹۸

در انتخابات شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری، ضمن اینکه نباید کار خلاف شرع انجام شود، از پولهای مشکوک و سرگردان نیز استفاده نشود

ایلنا – کاشان: امام جمعه کاشان گفت: در انتخابات شوراهای شهر وروستا وریاست جمهوری ضمن اینکه نباید کار خلاف شرع انجام شود، از پولهای مشکوک و سرگردان نیز استفاده نشود

به گزارش خبرنگارایلنا در کاشان «آیت الله عبدالنبی نمازی» روز گذشته درمراسم تودیع و معارفه معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان کاشان، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهراء (س) با تاکید براینکه مدیران باید در کارهای اجرایی خود زندگی ائمه معصومین را الگو قراردهند. گفت: آنچه که مایه تاسف است این است که انسانها عبرت گیری آنها از حوادث و وقایع تاریخ بسیار کم است.

نماینده ولی فقیه در کاشان، حوادث زلزله بوشهر و امثال آن را درس عبرتی برای انسانها و مدیران دانست و گفت:اینکه از تاریخ 27 فروردین 91 تا 15 فروردین 92 یک هزار و 70 نفر فوتی داشتیم خود درس عبرتی است.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه خداوند معلم انسان است. گفت: یکی ازکلاسهای خدا مراسم های تودیع و معارفه و حوادث زلزله است که همگان باید از اینها درس عبرت بگیریم.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه شهدا جان خود را قربانی کردند تا اکثریت مردم در امنیت زندگی کنند. گفت: حوادث زلزله بوشهر یک کلاس آموزش عالی برای مسئولان و همه ما به جا گذاشت، لذا مسئولان باید میزان مدیریت خودشان را در این جهت بالا ببرند.

نمازی با اشاره به اینکه تجربه بحرانها در کشورمان طی چند سال گذشته موجب شده تا حوادث غیرمترقبه سریع کنترل و جمع شود. گفت: ضمن تشکر از مردم کاشان که تاکنون بیش از 107 میلیون تومان به زلزله زدگان بوشهر کمک کرده اند، از فرماندار شهرستان کاشان می خواهم که یک گروه تحقیق جهت کارشناسی ابعاد زلزله بوشهر به منطقه اعزام نمایند.

وی با تاکید براینکه یاد خدا و محبت اهل بیت باید در دل کلیه مدیران نظام جمهوری اسلامی ایران نهادینه شود. گفت: در انتخابات شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری پیش رو، ضمن اینکه نباید کار خلاف شرع انجام شود، از پولهای مشکوک و سرگردان نیز استفاده نشود.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه پست و مقام ها تاکنون برهیچ کس وفا نکرده و همه رجال دنیا ازدنیا رفته اند و تنها چیزی که می ماند خدمت به مردم است. تاکید نمود: نامزدهای ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا باید در انتخابات در چارچوب شرع و قانون عمل کنند.

وی با بیان اینکه همیشه ما مسئولین دربرا بر مردم با محبت، ایثارگر و کم توقع کشورمان کم می آوریم. گفت: آنچه که می ماند و فنا پذیر نیست کار برای خدا و اخلاص در عمل است.

نمازی با بیان اینکه «محمد رضوان نژاد» یکی از پیشکسوتان سپاه که در زمان تصدی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه کاشان در روابط کاری خود با جدیت کارها را دنبال می کرد. گفت:ایشان تلاش خود را نسبت به مسائلی چون امنیت، حیثیت و ناموس مردم که شریعت روی آنها حساسیت دارد در زمان مسئولیتش بکار برد.

امام جمعه کاشان با تاکید براینکه اکبری معاون سیاسی اجتماعی جدید فرمانداری ویژه کاشان نیز باید تداوم بخش راه رضوان نژاد باشد. گفت: در حال حاضر که اکبری بارسنگین معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری این شهرستان را تحویل می گیرد، باید همانند رضوان نژاد با صلابت، قاطعیت و درآیت در حوزه استحفاظی کاری خودش عمل کند.

عضو ارشد خبرگان رهبری ربوده شدن چند خانم در کاشان را حوادث تلخ و غیر قابل تحمل در این شهرستان دانست و گفت: مسئولان امنیتی باید نسبت به این حوادث حساسیت داشته باشند و قبل از وقوع چنین حوادثی را کنترل کنند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با تاکید براینکه مسئولان امنیتی شهرستان کاشان باید علت چنین حوادثی را کشف و شناسایی کنند و به گونه ای عمل کنند تا مردم احساس امنیت و آرامش کنند. گفت: وقتی که حادثه اتفاق افتاد دیگر اتفاق افتاده وتمام شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز