خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار اصفهان در گفتگو با ایلنا:

3 میلیون نفردر سطح استان اصفهان واجد شرایط رای هستند

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۶۹

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان از آغاز ثبت نام نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در بیش از 900 دفاتر پیشخوان دولتی در سطح استان اصفهان خبر داد.

ایلنا – کاشان: معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان از آغاز ثبت نام نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در بیش از 900 دفاتر پیشخوان دولتی در سطح استان اصفهان خبرداد.

اسماعیلی در حاشیه برگزاری مراسم تودیع ومعارفه معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کاشان در گفتگو با خبرنگارایلنا در کاشان با اعلام این خبر گفت: در روز نخست شروع ثبت نام نامزدهای انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و روستا در سطح استان اصفهان بیش از 168 نفر ثبت نام کرده اند.

وی از افزایش چشمگیر ثبت نام نامزدهای انتخاباتی این دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا نسبت به سال قبل خبرداد و گفت: دوره گذشته در کل استان اصفهان نزدیک به نه هزار و200 نفر ثبت نام انتخابات شهر و روستا را داشتیم که برای این دوره پیش بینی می شود با توجه به افزایش تعداد نفرات اصلی درشوراهای دورهای قبلی این تعداد به بالای ده هزارنفر برسد.

معاون سیاسی استاندار اصفهان برگزاری همزمان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با ریاست جمهوری را کار بسیار سنگین و از مشکلات این دوره از انتخابات بیان نمود و گفت: با توجه به اینکه غالبا انتخابات ریاست جمهوری خصوصا در شهرهای بزرگ استان چون کلان شهر اصفهان و کاشان با استقبال بیشتری نسبت به شوراها همراه است کلیه تمهیدات لازم به عمل آمده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در شهر کاشان باید 13 نفر را انتخاب کنند افراد زیادی را برای رقابت دراین دوره از انتخابات خواهیم داشت.

اسماعیلی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه با شکوهتر انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان اصفهان به عمل آمده است، از افزایش بالغ بر 92 شعبه جدید نسبت به سال قبل درشهرستان کاشان خبرداد وگفت: در کلان شهر اصفهان نیز افزایش شعب اتفاق می افتد تا مردم زیاد در شعب معطل نشوند.

معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استاندار اصفهان با بیان اینکه امیدواریم این دوره از انتخابات را با کمترین مشکل به پایان ببریم گفت: کار شمارش آرا در انتخابات دوره گذشته استان اصفهان به صورت الکترونیکی بود ولی امسال به جهت گستردگی کار امکان الکترونیکی شمارش آراء در سطح استان فراهم نبود.

وی افزود: فرآینده های شمارش آراء در سطح استان اصفهان به صورت الکترونیکی اسماعیلی با بیان اینکه بیش ار 3 میلیون نفر در سطح استان اصفهان واجد شرایط رای می باشند گفت: از 25 فرآیند موجود 24 فرایند به صورت الکترونیکی در استان انجام می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز