خبرگزاری کار ایران

مسئولان پلیس اصفهان ۳ روز در هفته ناجا با مردم دیدار می‌کنند

سرپرست مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان برنامه ملاقات مردمی مسئولان این فرماندهی با مردم در طول هفته ناجا را تشریح کرد.

ایلنا - اصفهان: سرپرست مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان برنامه ملاقات مردمی مسئولان این فرماندهی با مردم در طول هفته ناجا را تشریح کرد.

مصطفی صادقیان صبح امروز در گفتگو با خبرنگار ایلنا به تشریح برنامه های دفتر نظارت همگانی در طول هفته ناجا پرداخت. وی افزود: برابر برنامه ریزی های بعمل آمده روز شنبه هشتم مهرماه همزمان با اولین روز از هفته ناجا، جانشین فرماندهی استان به همراه رئیس بازرسی، معاون وظیفه عمومی، رئیس گزینش و استخدام و روئسای پلیسهای راهور و امنیت عمومی در محل دفتر نظارت همگانی با مردم دیدار و گفتگو میکند.

وی گفت: روز دوشنبه دهم مهرماه سردارآقاخانی فرمانده انتظامی استان به همراه رئیس بازرسی، رئیس پلیس راهور، رئیس پلیس امنیت عمومی، معاون وظیفه عمومی و رئیس اداره گزینش واستخدام در دفتر نظارت همگانی حضوریافته و به برسی مشکلات مردم میپردازند، همچنین در روز چهارشنبه دوازدهم مهرماه هم معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان به همراه رئیس بازرسی، رئیس پلیس راهور، امنیت عمومی، معاون وظیفه عمومی و رئیس گزینش و استخدام استان در محل دفتر نظارت همگانی با مردم دیدار و گفتگو خواهند کرد.

صادقیان عنوان داشت: همچنین فرماندهان انتظامی شهرستانها هم بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در محل کار خود با مردم دیدار و گفتگو میکنند. سرپرست مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان ملاقات چهره به چهره روزانه روئسای تمام کلانتری ها و پاسگاهای سطح شهر اصفهان درمحل کلانتری، مدارس و مساجد محلات حوزه خود را از دیگر برنامه های دفتر نظارت همگانی در طول هفته ناجا عنوان کرد. شایان ذکر است مردم میتوانند از ساعت 10 تا 12 ظهر در روزهای یاد شده برای ملاقات با مسئولان پلیس و طرح سوالات و مشکلات خود به محل دفتر نظارت همگانی واقع در خیابان بزرگمهر بالاتر از بیمارستان شهید صدوقی جنب کلانتری 14 مراجعه و با مسئولان انتظامی استان بصورت مستقیم دیدار و گفتگو کنند.

پایان پیام

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز