خبرگزاری کار ایران

مدیركل بحران استان اصفهان درگفتگو با ایلنا

برگزاری مانور پناهگیری با حضور 800 هزارنفر از كارگران استان اصفهان

asdasd

مدیركل بحران و حوداث غیرمترقبه استان اصفهان از برگزاری مانور پناهگیری صحیح زلزله با حضور 800 هزارنفر از كارگران استان اصفهان درآبان ماه سالجاری خبر داد.

ایلنا – كاشان: مدیركل بحران و حوداث غیرمترقبه استان اصفهان ازبرگزاری مانور پناهگیری صحیح زلزله با حضور 800 هزارنفراز كارگران استان اصفهان در آبان ماه سالجاری خبرداد

« منصورشیشه فروش » در گفتگو با خبرنگار ایلنا در كاشان با اعلام این خبر افزود: قراراست 810 هزاراز دانش آموز استان اصفهان در مقاطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه مانور پناهگیری صحیح درمقابل زلزله را تمرین كنند.

با بیان اینكه تجمیع بافتهای فرسوده در شهرها با هماهنگی ادارات مسكن و راه سازی و شهرداریها درحال پیگیری است، گفت: تاكنون حدود 2 هزار كلاس درس در استان اصفهان مقام سازی و بازسازی شده اند.

شیشه فروش تصریح كرد: به منظور كنترل بیابان زایی و جلوگیری از گرد و غبار تاكنون حدود 300 هزار هكتار از بیابانهای استان اصفهان جنگل دست كاشت شده است.

مدیركل بحران استان اصفهان با بیان اینكه در استان اصفهان حدود 16 كانون بیابانی و فرسایش بادی و گرد و غبارتشخیص داده شده است، گفت: این كانونها به مرور زمان با همكاری اداره كل منابع طبیعی طرحهای آبخیز داری و اجرای جنگلهای دست كاشت را به منظور پیشگیری از كویر انجام می‌دهند.

وی همچنین از خشك شدن حدود 90 درصد تالاب گاو خونی دراین استان خبر داد و گفت: مقررشده یك تیم كارشناسی از هیئت علمی دانشگاه اصفهان در منطقه تالاب طرحهایی را برای پیشگیری از كویر انجام دهد.

مدیركل بحران استان اصفهان از پرداخت 400 میلیون تومان به منابع طبیعی جهت اجرای طرح بیابان ردایی به شهرستانهای نطنز، اردستان و دولت آباد در سال گذشته خبرداد و گفت: با تخصیص 800 میلیون تومان اعتبار به منابع طبیعی استان باعث شده تا وقوع حریق در مراتع استان نسبت به سال قبل كاهش پیدا كند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز