خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس فتای اصفهان خبر داد:

دستگیری سارق80 میلیونی اینترنتی در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۹۰

مجرم اینترنتی كه اقدام به سرقت 80 میلیون ریال از حساب شهروندی كرده بود، توسط كاراگاهان پلیس فتای استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

 ایلنا:  سرهنگ " ستار خسروی " رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی دادخواهی شهروندی مبنی بر اینكه فرد یا افرادی ناشناس مبلغ 80 میلیون ریال از حساب بانكی وی از طریق اینترنت سرقت كرده اند، موضوع رسیدگی در دستور كار كارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، "سرهنگ خسروی" بیان داشت: بلافاصله اكیپی از كارشناسان این پلیس بررسی‌های فنی و تخصصی را جهت شناسایی متهم آغاز كرده تا اینكه نهایتا فردی به نام "الف-ع" 22 ساله شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: متهم پس از انتقال به پلیس فتا لب به اعتراف گشود و گفت، با شاكی نسبت فامیلی داشته و پس از بدست آوردن اطلاعات حساب بانكی،اقدام به سرقت از حساب وی كرده و از آن طریق خرید اینترنتی انجام داده است.

"رئیس پلیس فتای اصفهان" در پایان با بیان اینكه متهم با تشكیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، به شهروندان توصیه كرد و گفت:از افشاء رمز عبور بانكی خوددر نزد افراد غیر حتی نزدیكان خودداری كنند و از رمزهای عبور حداقل 8 كاراكتری جهت حساب های بانكی خود استفاده كنند همچنین یادآور شد از یادداشت رمز عبور بانكی بر روی كارت عابر بانك خودداری كنید.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز